Jedenásty ročník súťaže HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA sa naplno rozbieha a už dnes môžete prihlasovať marketingové projekty vašej spoločnosti za zvýhodnených podmienok. Termín predregistrácie sa končí 31. januára 2025. Využite túto príležitosť a zapojte sa do prestížnej súťaže, ktorá hodnotí excelentnosť v komunikácii značiek.
Súťaž HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA každoročne prináša to najlepšie zo slovenského marketingu a komunikácie. Tento rok bude kvalitu prihlásených projektov hodnotiť odborná porota zložená z rešpektovaných odborníkov, ktorí majú na svojom konte nejeden inšpiratívny marketingový projekt.
Predstavujeme odbornú porotu 11. ročníka
Porotu súťaže HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA tvoria renomovaní odborníci z oblasti marketingu a komunikácie. Prví piati sú zároveň aj členmi združenia Ľudia z marketingu:
- Ronald Lupták – Marketér na prenájom a strategický konzultant s viac ako 20-ročnou praxou na Slovensku i v zahraničí.
- Martina Hrivnáková – Prezidentka združenia Ľudia z marketingu, ktorá spoluvytvárala úspešné značky ako O2 či VÚB banka.
- Marek Kopča – Marketing & PR Director spoločnosti Hyundai Motor Slovakia, odborník na PR a krízovú komunikáciu.
- Milada Halová – Head of Brand Management Division pre Tatra banku a Raiffeisen banku, zakladateľka úspešných projektov v oblasti filantropie a umenia.
- Anton Molnár – Riaditeľ komunikácie Slovnaftu a jeho Podnikového centra s viac ako 20 ročnými skúsenosťami z mediálneho prostredia, komunikácie a marketingu.
- Milan Banyár – Vysokoškolský pedagóg na Katedre marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave a v Ústave marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
- Jindřich Bardon – Projektový manažér v Slovenskom rozhlase STVR, kde sa zameriava na programovú stratégiu mainstreamových staníc a rozhlasových podcastov.
- Linda Kleinertová – Analytička a zástupkyňa prieskumnej agentúry MEDIAN SK, v ktorej pôsobí od roku 2005. Má rozsiahle skúsenosti v oblasti prieskumu trhu a analýzy dát. V súčasnosti vedie projekt MML-TGI
„Teší nás, že aj tento rok máme v porote zaujímavé mená marketingovej brandže. Ich pohľad na kvalitu komunikácie prispeje k objektívnemu hodnoteniu prihlásených projektov,“ uviedol Miloš Ronec, autor projektu HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA.
Pripomíname dôležité termíny:
- Predregistrácia: do 31. 1. 2025
- Riadna registrácia a hlasovanie verejnosti: 1. 2. 2025 – 28. 2. 2025
Projekty je možné registrovať na www.cenyhermes.sk.