Kaufland opäť prichádza so svojou súťažou o nákupné poukážky. Každý, kto si v Kaufland Card aplikácii aktivuje kupón a použije ho pri nákupe, sa automaticky zapojí do súťaže o poukážky v celkovej hodnote 100 000 eur. Cieľom novej kampane Kauflandu je nielen vyzvať zákazníkov k zapojeniu sa do súťaže, ale aj poskytnúť návod na aktiváciu kupónov.
V spote sa objavila aj jedna z kľúčových tvárí Kauflandu Michal Hudák. Tentoraz si však zahral iba v úvode a hlavnú úlohu prenechal postave svojho syna a jeho starým rodičom, u ktorých je na návšteve.
„Keď je niečo veľmi jednoduché, hovorí sa, že to zvládne aj dieťa. Pri technológiách, ktoré práve deti ovládajú úplne intuitívne, to už však neplatí, a preto keď sme potrebovali povedať ľuďom, že používanie Kaufland Card kupónov je skutočne na pár ťukov, zvolili sme opačný prístup – veď to zvládnu, a aj bežne zvládajú, naši starí rodičia. A je to také chytlavé, že tým inšpirujú aj svojich vnukov,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.
Okrem televízneho spotu kampaň prebieha aj v outdoore, rádiu a v online.
Vizitika kampane
Klient: Kaufland Slovenská republika
Agentúra: THIS IS LOCCO
Strategy Director: Juraj Kováč
Creative Director: Martin Polakovič, Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič, Michal Roháček
Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková, Majka Vavrová
Produkcia: Playground13
Réžia: Martin Marček