StoryEditor

V novej kampani Kauflandu sa hrajú na mobile mladí aj starí

22.01.2025, 15:02
Autor:
michmich

Prečo by sa aj dedko nemohol rád hrávať na mobile? Presne taký dedko vystupuje v novom spote Kauflandu od agentúry THIS IS LOCCO: hrá o nákupné poukážky s Kaufland Card.

Kaufland opäť prichádza so svojou súťažou o nákupné poukážky. Každý, kto si v Kaufland Card aplikácii aktivuje kupón a použije ho pri nákupe, sa automaticky zapojí do súťaže o poukážky v celkovej hodnote 100 000 eur. Cieľom novej kampane Kauflandu je nielen vyzvať zákazníkov k zapojeniu sa do súťaže, ale aj poskytnúť návod na aktiváciu kupónov.

V spote sa objavila aj jedna z kľúčových tvárí Kauflandu Michal Hudák. Tentoraz si však zahral iba v úvode a hlavnú úlohu prenechal postave svojho syna a jeho starým rodičom, u ktorých je na návšteve.

Kaufland prichádza s novou kampaňou ku hre o nákupné poukážky s Kaufland Card.

„Keď je niečo veľmi jednoduché, hovorí sa, že to zvládne aj dieťa. Pri technológiách, ktoré práve deti ovládajú úplne intuitívne, to už však neplatí, a preto keď sme potrebovali povedať ľuďom, že používanie Kaufland Card kupónov je skutočne na pár ťukov, zvolili sme opačný prístup – veď to zvládnu, a aj bežne zvládajú, naši starí rodičia. A je to také chytlavé, že tým inšpirujú aj svojich vnukov,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.

Okrem televízneho spotu kampaň prebieha aj v outdoore, rádiu a v online.

Vizitika kampane 

Klient: Kaufland Slovenská republika

Agentúra: THIS IS LOCCO

Strategy Director: Juraj Kováč

Creative Director: Martin Polakovič, Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara

Copywriter: Martin Polakovič, Michal Roháček

Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková, Majka Vavrová

Produkcia: Playground13

Réžia: Martin Marček

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. január 2025 11:39