S akými zručnosťami ste približne pred 20 rokmi vstupovali do reklamy?
Alexander: Vyštudoval som marketing a do reklamy som vstúpil s teoretickými vedomosťami. Na konkrétnych projektoch som si ich začal spájať. Postupne sa mi prepájali veci z teórie do praxe. Bolo to veľmi zaujímavé a zistil som, že o niektorých veciach som si myslel, že vlastne fungujú úplne inak.
Zobrali by vás dnes do reklamky? Prešli by ste výberovým konaním?
Alexander: Myslím si, že áno. Aj po 20 rokoch sa ukazuje, že v tom čase pracovali v reklame extrémne šikovní ľudia (smiech).
Róbert: Ja som prišiel z úplne inej strany. Študoval som úžitkovú fotografiu. Postupne som robil produktové fotografie, plagáty, letáky. Klienti odo mňa chceli stále viac, aby to malo nejakú ideu. Prišiel som teda do reklamy z kreatívnej či vizuálnej školy. O tom, kam smeruje komunikácia, kde sa musí začať a kde sa končí, tak to som sa postupne naučil.
Museli ste sa učiť veľa o stratégii a marketingu?
Róbert: Á...
Zostáva vám 85% na dočítanie.