Keď sa Maximilian Beichert a jeho kolegovia z Univerzity Bocconi v Miláne pozreli na dáta takmer 2 miliónov nákupov a stovkiek platených odporúčaní influencerov, zistili, že kampane s malými influencermi prinášajú až 10 násobne vyššiu návratnosť investícií v porovnaní s kampaňami vedenými väčšími influencermi. V článku o výskume „Generovanie výnosov prostredníctvom influencer marketingu“, ktorý bol publikovaný v Journal of Marketing v roku 2024, Beichert zdieľa svoje zistenia spolu s tipmi na dosiahnutie najlepších výsledkov z kampaní influencerov.
Ak chcete, aby vaše výdavky na influencer-marketing viedli priamo k predaju a boli merateľné, mali by ste zobrať do úvahy celý lievik influencer-marketingu, ktorý má štyri úrovne: celkové publikom influencera, zobrazenia príspevku, ktorý sponzoruje, interakcia cez páči sa mi, komentáre a odpovede a napokon príjmy generov...
Zostáva vám 85% na dočítanie.