StoryEditor

Influencer-marketing je vďala malým tvorcom čoraz výhodnejší. S ich výberom pomôžu špecializované AI platformy

23.01.2025, 13:32
  • Celebritní influenceri získavajú veľa pozornosti, no často neprodukujú predaj.
  • Naproti tomu, kampane s malými influencermi prinášajú až 10 násobne vyššiu návratnosť investícií. 
  • Influencerom sa chce stať vyše polovica mladých ľudí z generácie Z a sú otvorení spolupráci.
  • Kľúčovú úlohu pri identifikácii vhodných influencerov, predikcii výkonu kampaní či meraní ich úspešnosti zohrávajú AI plaformy.

 

Keď sa Maximilian Beichert a jeho kolegovia z Univerzity Bocconi v Miláne pozreli na dáta takmer 2 miliónov nákupov a stovkiek platených odporúčaní influencerov, zistili, že kampane s malými influencermi prinášajú až 10 násobne vyššiu návratnosť investícií v porovnaní s kampaňami vedenými väčšími influencermi. V článku o výskume „Generovanie výnosov prostredníctvom influencer marketingu“, ktorý bol publikovaný v Journal of Marketing v roku 2024, Beichert zdieľa svoje zistenia spolu s tipmi na dosiahnutie najlepších výsledkov z kampaní influencerov.

Ak chcete, aby vaše výdavky na influencer-marketing viedli priamo k predaju a boli merateľné, mali by ste zobrať do úvahy celý lievik influencer-marketingu, ktorý má štyri úrovne: celkové publikom influencera, zobrazenia príspevku, ktorý sponzoruje, interakcia cez páči sa mi, komentáre a odpovede a napokon príjmy generov...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. január 2025 13:56