„Pri výbere novej PR agentúry sme sa zamerali na strategické myslenie, flexibilitu a schopnosť prinášať dlhodobý prínos pre našu značku. Agentúra Kharisma nás presvedčila svojím inovatívnym a profesionálnym prístupom, ako aj hlbokou znalosťou trhu a nadšením pre dosahovanie výsledkov. Veríme, že vďaka ich odborníkom dokážeme ešte efektívnejšie komunikovať naše hodnoty a prínos našich projektov,“ uviedol Dušan Javor, marketingový špecialista CTP Slovakia.
Spoločnosť CTP Slovakia aktuálne disponuje 98-percentnou obsadenosťou svojich priemyselných nehnuteľností a 61-percentným podielom na predbežných nájmoch na slovenskom trhu. Výrazne investuje do obnoviteľných zdrojov energie, inteligentných systémov a udržateľnosti, čím nastavuje nové štandardy v oblasti moderných a ekologických priemyselných priestorov, ktoré sú obľúbené medzi zahraničnými investormi.
Kristína Čambalová, CEO agentúry Kharisma, k spolupráci dodáva: „Veríme, že naše skúsenosti v oblasti strategickej komunikácie a dôkladná znalosť realitného trhu pomôžu CTP Slovakia dosiahnuť ich ambiciózne ciele. Tešíme sa na túto spoločnú cestu, ktorú spolu podnikneme, a na príležitosti, ako priblížiť projekty CTP Slovakia a ich pozitívny dopad pre Slovensko.“ Agentúra Kharisma plánuje pre CTP Slovakia rozvíjať komplexnú komunikačnú stratégiu, zameranú nielen na posilnenie povedomia o značke a jej hodnotách, ale aj zdôraznenie zodpovedného podnikania spoločnosti. Zároveň sa plánuje sústrediť na intenzívnejšiu komunikáciu CSR aktivít a projektov, ktoré zdôrazňujú záväzok CTP Slovakia k udržateľnosti, spoločenskej zodpovednosti a podpore komunít.
„Vďaka skúsenému tímu odborníkov a rozsiahlym znalostiam mediálneho prostredia sme presvedčení, že spolupráca s agentúrou Kharisma bude výrazným prínosom pre úspešné budovanie našej značky. Jej proaktívny a inovatívny prístup je presne to, čo potrebujeme pre ďalší rast,“ uzatvára Dušan Javor z CTP Slovakia.