Kampane pre Petit Press realizovala reklamná agentúra Respect APP.
StoryEditor

Petit Press prináša novú prílohu Magazín Víkend. V kampani sa snaží navodiť príjemnú atmosféru víkendových dní

28.01.2025, 13:30
Autor:
redred
  • Reklamná agentúra Respect APP realizovala v krátkom čase začiatkom roka hneď dve kampane pre vydavateľstvo Petit Press.
  •  

Prvá kampaň komunikuje výhodné predplatné mesačníka Historická revue spolu s denníkom SME Druhá predstavuje nový Magazín Víkend, ktorý od polovice januára nahrádza Historickú revue, Lišiak a Index ako prílohu víkendového denníka SME.

Kampaň na podporu výhodného predplatného Historickej revue spolu s denníkom SME

Cieľom kampane je informovať čitateľov o možnosti získať predplatné Historickej revue s 50 % zľavou pri zakúpení ročného predplatného denníka SME na všedné dni alebo na celý víkend. 

Kreatíva kampane vychádza zo samotnej predplatiteľskej akcie a prepája minulosť so súčasnosťou. Hlavnou myšlienkou je pre čitateľov argument, prečo sa im takáto akcia oplatí. Hovorí o tom, že ak chcú vedieť, čo sa deje dnes, treba sa pozrieť aj do minulosti. Vizuálne tiež funguje spojenie minulosti so súčasnosťou tým spôsobom, že historická postava z titulky Historickej revue drží v ruke vydanie denníka SME.

image

Kampaň na výhodné predplatné mesačníka Historická revue spolu s denníkom SME.

Kampaň využíva printové inzeráty v denníku SME, online bannery rôznych formátov a obsah na sociálnych sieťach. Súčasťou kampane je aj špeciálna podstránka na webe Petit Press, kde si čitatelia môžu akciové predplatné priamo objednať​​.

Predstavenie nového Magazínu Víkend

Druhá kampaň informuje o zmene príloh piatkového denníka SME, ktoré od polovice januára nahrádza nový Magazín Víkend.  Cieľom kampane je upozorniť čitateľov na novú prílohu a predstaviť ju ako kvalitnú alternatívu k doterajšej prílohe.

image

Petit Press začal vydávať nový magazín Víkend.

Kreatíva kampane sa snaží navodiť príjemnú pohodu víkendových dní pri čítaní nového Magazínu Víkend. Čitateľ sa už v priebehu týždňa môže tešiť na nový/ďalší Víkend. Vizuálne sa kampaň snaží odlíšiť a namiesto všedného obrázku z image banky je použitá ilustrácia.

Komunikácia zahŕňa printové inzeráty v denníkoch SME, Korzár a magazínoch vydavateľstva Petit Press, online bannery a sociálne siete.

Vizitka kampane:

Creative director: Matúš Švirloch
Art director: Karolína Uherčíková, Csilla Polak
Strategy director: Ondrej Štefánik
Copywriter: Mirka Straková, Matúš Švirloch
Account manager: Mária StaráčkováI
lustrátor: Karolína Uherčíková

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. január 2025 10:54