Prvá kampaň komunikuje výhodné predplatné mesačníka Historická revue spolu s denníkom SME Druhá predstavuje nový Magazín Víkend, ktorý od polovice januára nahrádza Historickú revue, Lišiak a Index ako prílohu víkendového denníka SME.
Cieľom kampane je informovať čitateľov o možnosti získať predplatné Historickej revue s 50 % zľavou pri zakúpení ročného predplatného denníka SME na všedné dni alebo na celý víkend.
Kampaň využíva printové inzeráty v denníku SME, online bannery rôznych formátov a obsah na sociálnych sieťach. Súčasťou kampane je aj špeciálna podstránka na webe Petit Press, kde si čitatelia môžu akciové predplatné priamo objednať.
Predstavenie nového Magazínu Víkend
Druhá kampaň informuje o zmene príloh piatkového denníka SME, ktoré od polovice januára nahrádza nový Magazín Víkend. Cieľom kampane je upozorniť čitateľov na novú prílohu a predstaviť ju ako kvalitnú alternatívu k doterajšej prílohe.
Kreatíva kampane sa snaží navodiť príjemnú pohodu víkendových dní pri čítaní nového Magazínu Víkend. Čitateľ sa už v priebehu týždňa môže tešiť na nový/ďalší Víkend. Vizuálne sa kampaň snaží odlíšiť a namiesto všedného obrázku z image banky je použitá ilustrácia.
Komunikácia zahŕňa printové inzeráty v denníkoch SME, Korzár a magazínoch vydavateľstva Petit Press, online bannery a sociálne siete.
Vizitka kampane:
Creative director: Matúš Švirloch
Art director: Karolína Uherčíková, Csilla Polak
Strategy director: Ondrej Štefánik
Copywriter: Mirka Straková, Matúš Švirloch
Account manager: Mária StaráčkováI
lustrátor: Karolína Uherčíková