Nová komunikačná kampaň značky TATRATEA s názvom ”DRINK DIFFERENT”.KARLOFF
StoryEditor

Už aj alko nápoje znížujú kalorický príjem. Tatratea s novou kampaňou drink different

10.02.2025, 11:20
Autor:
michmich

V dynamicky sa meniacom trhu s nápojmi, kde spotrebitelia stále viac vyhľadávajú nižšie obsahové hodnoty alkoholu a cukru, prichádza TATRATEA s novinkou v netradičnom dizajne.

Ako ukazujú najnovšie výskumy a spotrebiteľské správanie, na trhu čoraz viac dominuje dopyt po produktoch s nižším obsahom alkoholu a menšej sladkosti. Mnoho konzumentov sa rozhoduje pre produkty, ktoré im ponúkajú vyváženú kombináciu pôžitku a kalorického príjmu. Nový TATRATEA 35 % ORIGINAL LIGHT reaguje na toto moderné smerovanie.

image

Nová komunikačná kampaň značky TATRATEA s názvom "DRINK DIFFERENT".

KARLOFF
"Prinášame nápoj s nižším obsahom alkoholu, ktorý poskytuje ľahší a osviežujúci zážitok. Okrem alkoholu je nový TATRATEA aj menej sladký, čo je ďalším krokom v reakcii na rastúci dopyt po nápojoch s nižším obsahom cukru. Treba však podotknúť, že tento produkt sa stále nachádza v kategórií likérov, takže stále je jeho obsah cukru signifikantný, ale oproti zvyšku portfólia TATRATEA je značne nižší," vysvetlila marketingová manažérka Lucia Giacková zo spoločnosti KARLOFF.

image

V dynamicky sa meniacom trhu s nápojmi, kde spotrebitelia stále viac vyhľadávajú nižšie obsahové hodnoty alkoholu a cukru, prichádza TATRATEA s novinkou.

KARLOFF
Chuť, ktorú poznáš, ľahšia, než čakáš.

„Tento claim bude sprevádzať jarnú kampaň produktu, ktorá odštartuje na konci marca a bude zahŕňa OOH kampaň, PPC reklamu a natívne spolupráce v online prostredí. Tento mix kanálov nám umožní osloviť širokú verejnosť a získať pozornosť spotrebiteľov v kľúčových momentoch nákupného procesu. Naša cieľová skupina bude mať možnosť stretnúť sa s produktom v rôznych formách, čo výrazne zvýši jeho viditeľnosť a rozpoznateľnosť na trhu,“ hovorí Giacková a pokračuje ďalej:

image

Nová komunikačná kampaň značky TATRATEA s názvom "DRINK DIFFERENT".

KARLOFF
„Nová 35-ka bude vizuálne komunikovaná ako protipól klasickej 52-ky, ktorá je už dlhodobo lídrom v portfóliu TATRATEA. LIGHT-ka zachováva nezameniteľnú chuť čierneho originálu, no ponúka oveľa ľahší zážitok – nielen vďaka nižšiemu obsahu alkoholu, ale aj vďaka nižšiemu množstvu kalórií pomocou pridaného cukru. Cieľom je, aby sa táto novinka stala rovnako obľúbenou ako pôvodná verzia, najmä medzi tými, ktorí hľadajú ľahší nápoj bez kompromisov v chuti. Ak sa spotrebiteľ pozrie pozorne, uvidí tento protipól aj v dizajne. To, čo bolo na 52-ke čierne, je na novej fľaši metalické, a naopak, to, čo bolo strieborné na 52-ke, sa na novej fľaši zmenilo na čierne.“

image

V dynamicky sa meniacom trhu s nápojmi, kde spotrebitelia stále viac vyhľadávajú nižšie obsahové hodnoty alkoholu a cukru, prichádza TATRATEA s novinkou.

KARLOFF
Tento produkt reflektuje aj zmenu v komunikácii a vizuálnej identite, ktorá nadväzuje na nový claim značky "DRINK DIFFERENT". Tento koncept je zameraný na moderných mladých ľudí, ktorí si cenia svoju vlastnú originalitu, neuspokoja sa s priemerom, hľadajú niečo unikátne a túžia po uznaní od svojho okolia. Prostredníctvom „DRINK DIFFERENT" TATRATEA oslavuje jedinečnosť v metalickom šate.

image

Nová komunikačná kampaň značky TATRATEA s názvom "DRINK DIFFERENT".

KARLOFF
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. máj 2025 18:21