JANDL oživuje komunikáciu značky Syrokrém po dlhých 15 rokoch.archív
StoryEditor

Značka Syrokrém po 15 rokoch oživuje komunikáciu. Zvolila si na to agentúru JANDL

10.02.2025, 11:39
Autor:
michmich

Hoci značka Syrokrém na trhu figuruje už vyše 40 rokov, posledných 15 rokov bola bez ucelenej marketingovej komunikácie. Zabezpečí nová kampaň jej návrat vo veľkom štýle?

Tradičná značka Syrokrém nadviazala spoluprácu s reklamnou agentúrou JANDL. V rámci spolupráce preto agentúra JANDL vytvorila pre Syrokrém úplne novú vizuálnu identitu, claim a redizajn loga, ktoré si stále ctí históriu značky.

Súčasťou projektu bol aj vývoj komplexnej marketingovej stratégie so zapojením známych influencerov a taktiež video a foto produkcia úplne nového segmentu čerstvých syrov.

image

JANDL oživuje komunikáciu značky Syrokrém po dlhých 15 rokoch.

archív
image

Do kampane zapojili aj influencerov.

archív
Toto všetko vyústilo do novej kampane, ktorá prepája online komunikácia spolu s offline na citylightoch po celom Slovensku.

"Spolupráca s agentúrou JANDL prebiehala na vysoko profesionálnej úrovni. V každom zadaní nám doručili precíznu prácu, či už išlo o tvorbu vizuality, stratégie alebo komunikácie pre značku Syrokrém. S výsledkami kampane a celkovou spoluprácou sme veľmi spokojní,“ konštatovala spoluprácu Natália Šoková - Junior Brand Manager pre Syráreň Bel Slovensko.

JANDL oživuje komunikáciu značky Syrokrém po dlhých 15 rokoch.

VIZITKA KAMPANE:

Kreatívny riaditeľ: Alex Strimbeanu

Art Director: Lukáš Fecko

Copywriter: Viliam Šedivý

Stratégia: Jakub Kováč

Account Manager: Veronika Havierová

image

JANDL oživuje komunikáciu značky Syrokrém po dlhých 15 rokoch.

archív
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. máj 2025 20:08