Tradičná značka Syrokrém nadviazala spoluprácu s reklamnou agentúrou JANDL. V rámci spolupráce preto agentúra JANDL vytvorila pre Syrokrém úplne novú vizuálnu identitu, claim a redizajn loga, ktoré si stále ctí históriu značky.
Súčasťou projektu bol aj vývoj komplexnej marketingovej stratégie so zapojením známych influencerov a taktiež video a foto produkcia úplne nového segmentu čerstvých syrov.
Toto všetko vyústilo do novej kampane, ktorá prepája online komunikácia spolu s offline na citylightoch po celom Slovensku."Spolupráca s agentúrou JANDL prebiehala na vysoko profesionálnej úrovni. V každom zadaní nám doručili precíznu prácu, či už išlo o tvorbu vizuality, stratégie alebo komunikácie pre značku Syrokrém. S výsledkami kampane a celkovou spoluprácou sme veľmi spokojní,“ konštatovala spoluprácu Natália Šoková - Junior Brand Manager pre Syráreň Bel Slovensko.
VIZITKA KAMPANE:
Kreatívny riaditeľ: Alex Strimbeanu
Art Director: Lukáš Fecko
Copywriter: Viliam Šedivý
Stratégia: Jakub Kováč
Account Manager: Veronika Havierová