Nová kampaň FUMBI zahŕňa televíziu, outdoor aj online. Čoskoro sa pripojí PR aj influenceri.
StoryEditor

FUMBI V KAMPANI UKAZUJE, AKÉ ABSURDNE ĽAHKÉ JE INVESTOVAŤ DO KRYPTA

11.02.2025, 14:36
Autor:
lezlez

Kampaň s bitcoinovou činkou vznikla v Call Crispy, novej agentúre slovenského startupu Fumbi.

O kompletnú komunikáciu Fumbi sa po úspešne vyhratom tendri stará agentúra Call Crispy, ktorá značke priniesla jej prvú dlhodobú komunikačnú platformu – Krypto je nuda, vďaka Fumbi. Tá má za úlohu posunúť značku od krypto freakov k mainstreamovejšej cieľovej skupine. Prieskumy ukazujú, že až 40 % ľudí, ktorí o krypte už počuli, s ním zatiaľ nemajú skúsenosť, ale zvažujú investíciu.

„Agentúra Call Crispy v tendri predstavila originálny pohľad na jeden z kľúčových aspektov investovania do kryptomien. Keďže kryptomeny patria medzi najmladšie formy investovania, sú sprevádzané množstvom nástrah – od výberu správnej kryptomeny, cez voľbu solídnej platformy, až po volatilitu, ktorá by vybila poistky väčšine tradičných investorov – a tie nenechávajú používateľov pokojnými. Vo Fumbi sa však zameriavame na to, aby naši zákazníci zažili pri tomto rodeu pocit kľudu a zdravú dávku nudy v tom najlepšom slova zmysle. Tento prístup Call Crispy kreatívne pretavili do témy našej novej kampane,” hovorí Milena Košová, Head of Marketing Fumbi.

Po prvých mesiacoch online komunikácie, v čase, kedy bitcoin “každý deň” dosahuje nové historické maximum, prichádza značka s televíznou kampaňou, v ktorej ide krypto hore. Doslova. Na veľkej činke s coinmi namiesto kotúčov ukazuje, že ak si niekto myslí, že krypto svet musí byť ťažký a stresujúci, nepozná Fumbi.

„Ide o vôbec druhý televízny spot, odkedy značka vznikla. Preto sme potrebovali priniesť komunikáciu, ktorá bude k Fumbi na prvú priraditeľná a budovať brandové assety. Teším sa, že jednoduchosť, ktorá je zakódovaná už v produkte a DNA značky, sa nám podarilo dostať aj do kreatívy,” hovorí Michaela Stanová, kreatívna riaditeľka Call Crispy.

„Komunikácia mala ukázať, že investovanie do kryptomien cez Fumbi je jednoduché a zvládnete to doslova jednou rukou. Ako startup sme chceli, aby kampaň pôsobila odľahčene a Call Crispy túto myšlienku pekne vystihli humornou kreatívou. Spot je zelený ako my, nechýba v ňom obrovský bitcoin a hlavnou postavou je chalanisko, ktorý si s ním nerobí žiadne starosti. Presne to, čo sme chceli!” vysvetľuje Milena Košová.

„Keďže sme sa rozhodli ísť na to bez postprodukčných trikov, najväčšia výzva bola fyzička nášho herca. Hoci bola činka vyrobená z ľahkého materiálu, s každým ďalším záberom v jednej ruke oťažievala. Nakoniec sme to však zvládli aj s afterpackshotom, ktorý beží v online verzii spotu,“ dodáva Barbora Nevolníková, senior copywriterka Call Crispy.

image

Kampaň vznikla v reklamnej agentúre Call Crispy.

Kampaň beží najbližšie 3 mesiace okrem televízie aj v outdoore a online. Postupne sa k spotu a statickým vizuálom pridá aj PR a influenceri. A v rukáve je aj pár špeciálok.

Vizitka kampane:

Klient: Fumbi (Milena Košová, Boris Haško)

Agentúra: Call Crispy

Strategist: Kristína Labajová

Creative director: Michaela Stanová

Copywriter & ideamaker: Barbora Nevolníková

Art director: Nikoleta Némethová

Account manager: Lucia Moravčíková

Produkcia: Indievisual

Project leader: Tomáš Haraszti

Réžia: Róbert Revák

PR agentúra: PRime Time (Daniela Švihrová Grečnerová) 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 11:10