O kompletnú komunikáciu Fumbi sa po úspešne vyhratom tendri stará agentúra Call Crispy, ktorá značke priniesla jej prvú dlhodobú komunikačnú platformu – Krypto je nuda, vďaka Fumbi. Tá má za úlohu posunúť značku od krypto freakov k mainstreamovejšej cieľovej skupine. Prieskumy ukazujú, že až 40 % ľudí, ktorí o krypte už počuli, s ním zatiaľ nemajú skúsenosť, ale zvažujú investíciu.
„Agentúra Call Crispy v tendri predstavila originálny pohľad na jeden z kľúčových aspektov investovania do kryptomien. Keďže kryptomeny patria medzi najmladšie formy investovania, sú sprevádzané množstvom nástrah – od výberu správnej kryptomeny, cez voľbu solídnej platformy, až po volatilitu, ktorá by vybila poistky väčšine tradičných investorov – a tie nenechávajú používateľov pokojnými. Vo Fumbi sa však zameriavame na to, aby naši zákazníci zažili pri tomto rodeu pocit kľudu a zdravú dávku nudy v tom najlepšom slova zmysle. Tento prístup Call Crispy kreatívne pretavili do témy našej novej kampane,” hovorí Milena Košová, Head of Marketing Fumbi.
Po prvých mesiacoch online komunikácie, v čase, kedy bitcoin “každý deň” dosahuje nové historické maximum, prichádza značka s televíznou kampaňou, v ktorej ide krypto hore. Doslova. Na veľkej činke s coinmi namiesto kotúčov ukazuje, že ak si niekto myslí, že krypto svet musí byť ťažký a stresujúci, nepozná Fumbi.
„Ide o vôbec druhý televízny spot, odkedy značka vznikla. Preto sme potrebovali priniesť komunikáciu, ktorá bude k Fumbi na prvú priraditeľná a budovať brandové assety. Teším sa, že jednoduchosť, ktorá je zakódovaná už v produkte a DNA značky, sa nám podarilo dostať aj do kreatívy,” hovorí Michaela Stanová, kreatívna riaditeľka Call Crispy.
„Komunikácia mala ukázať, že investovanie do kryptomien cez Fumbi je jednoduché a zvládnete to doslova jednou rukou. Ako startup sme chceli, aby kampaň pôsobila odľahčene a Call Crispy túto myšlienku pekne vystihli humornou kreatívou. Spot je zelený ako my, nechýba v ňom obrovský bitcoin a hlavnou postavou je chalanisko, ktorý si s ním nerobí žiadne starosti. Presne to, čo sme chceli!” vysvetľuje Milena Košová.
„Keďže sme sa rozhodli ísť na to bez postprodukčných trikov, najväčšia výzva bola fyzička nášho herca. Hoci bola činka vyrobená z ľahkého materiálu, s každým ďalším záberom v jednej ruke oťažievala. Nakoniec sme to však zvládli aj s afterpackshotom, ktorý beží v online verzii spotu,“ dodáva Barbora Nevolníková, senior copywriterka Call Crispy.
Kampaň beží najbližšie 3 mesiace okrem televízie aj v outdoore a online. Postupne sa k spotu a statickým vizuálom pridá aj PR a influenceri. A v rukáve je aj pár špeciálok.
Vizitka kampane:
Klient: Fumbi (Milena Košová, Boris Haško)
Agentúra: Call Crispy
Strategist: Kristína Labajová
Creative director: Michaela Stanová
Copywriter & ideamaker: Barbora Nevolníková
Art director: Nikoleta Némethová
Account manager: Lucia Moravčíková
Produkcia: Indievisual
Project leader: Tomáš Haraszti
Réžia: Róbert Revák
PR agentúra: PRime Time (Daniela Švihrová Grečnerová)