StoryEditor

Aleph: 20 rokov digitálnej transformácie v rozvíjajúcich sa ekonomikách

20.02.2025, 14:32
Autor:
redred
  • Od začiatku bolo poslaním spoločnosti Aleph sprístupniť digitálny svet čo najväčšiemu počtu ľudí, prepájanie digitálnych médií, fintechu a vzdelávacích technológií.
  • Pri príležitosti 20. výročia svojho založenia predstavila spoločnosť Aleph video s firemným manifestom.

Aleph Group, globálny poskytovateľ digitálnej reklamy, fintechových služieb a vzdelávacích technológií, oslavuje 20 rokov od svojho vzniku. Už od úplného začiatku bolo poslaním spoločnosti sprístupniť digitálny svet čo najväčšiemu počtu ľudí. Na slovenskom trhu firma pôsobí od roku 2017 pod značkou Httpool, ktorá sa v roku 2023 zlúčila so značkou Aleph. Spolupracuje s 10 technologickými platformami vrátane Pinterest, Spotify, Microsoft Ads a Tiktok, najnovšie nadviazala spoluprácu s Twitch a WeTransfer.

Od skromných začiatkov v Miami v roku 2005 až po súčasné postavenie globálneho lídra v digitálnej reklame Aleph neustále posúva hranice, búra bariéry a vytvára príležitosti na viac než 150 trhoch po celom svete. Dnes má vyše 60 exkluzívnych partnerstiev s platformami, obsluhuje viac než 26 000 inzerentov a zamestnáva vyše 1 500 ľudí po celom svete.

image

Časová línia skupiny Aleph.

Úspech spoločnosti Aleph je založený na pevných hodnotách: rozširovaní dosahu digitálnej reklamy a transformácii situácie na rozvíjajúcich sa trhoch. „Keď sme začínali, nesnívali sme o tom, že budeme súčasťou digitálneho sveta my – snívali sme o tom, že to umožníme všetkým,“ uvádza sa v manifeste spoločnosti. Táto filozofia sprevádzala Aleph na ceste od malého startupu k globálnemu hráčovi, ktorý prepája firmy, značky a spotrebiteľov prostredníctvom digitálnych platforiem.

Vízia budúcnosti

Pri príležitosti 20. výročia svojho založenia predstavila spoločnosť Aleph video s firemným manifestom, v ktorom vystupujú jej zamestnanci z celého sveta. „Naša filozofia je jasná: V Aleph nie je miesto pre malé sny. Preto tu vznikajú veľké veci.“ Video mapuje cestu spoločnosti a jej záväzok posilňovať postavenie podnikov aj jednotlivcov vďaka prístupu k nástrojom a platformám, ktoré potrebujú na úspech v digitálnej ekonomike. Slogan kampane „Aký veľký je váš svet?“ povzbudzuje firmy, podnikateľov a jednotlivcov, aby snívali vo veľkom a objavovali nekonečné možnosti digitálnej éry. Príbeh spoločnosti Aleph nie je len príbehom obchodného úspechu, ale aj vízie realizovanej prostredníctvom spolupráce a inovácií. „Náš úspech nebol len o našom raste,“ hovorí Gaston Taratuta, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Aleph. „Bol o pomoci rásť ostatným – od našich partnerov a klientov až po komunity, ktoré celosvetovo obsluhujeme.“

Vo videu s firemným manifestom vystupujú zamestnanci Aleph z celého sveta.

„Sme radi, že môžeme osláviť 20. výročie Aleph aj na Slovensku. Začali sme ako Httpool pod českou pobočkou už v roku 2009. Významným míľnikom bolo založenie slovenskej kancelárie v roku 2020, následne rok 2023, keď sme sa zjednotili pod značku Aleph. V posledných rokoch sme prešli výrazným vývojom – od reklamného priestoru na Spotify až po zastúpenie 10 globálnych platforiem. Vďaka širokému portfóliu, silnej globálnej pozícii a lokálnej expertíze vieme podporovať slovenských klientov v ich regionálnych, či globálnych ambíciách,“ hovorí Matúš Konečný, obchodný riaditeľ spoločnosti Aleph na Slovensku.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 23:34