Bánovecká mliekareň, MILSY sa v roku 2023, po 20 rokoch vrátila so svojou kampaňou do televízie. Kampaň pod názvom Chuť jedna báseň bola zavŕšením prác na pozícii novej značky, jej rebrandingu aj vizuálnej identite produktov.
Teraz prichádza Bánovecká mliekareň s pokračovaním úspešného príbehu. "Rovnako ako pri tvorbe prvej kampane, sme si dali za cieľ vytvoriť krátky poetický film, ktorý vynikne v reklamnom brejku. Nenásilne odkomunikuje posolstvo značky, zanechá príjemné emócie aj myšlienky na pozadí príbehu," vysvetľuje Branislav Burák, Brand & Business Builder agentúry BrandOn.
"Už pri tvorbe prvej kampane sa nám osvedčil dlhší 60’’ formát, prostredníctvom ktorého sa môže príbeh rozvinúť, kamera má priestor pohrať sa s detailami, zotrvať v niektorých momentoch o niečo dlhšie a divák si tak môže vychutnať trochu filmovej emócie. Príbeh je tak ľahšie a na dlhší čas zapamätateľný a prinesie príjemné konotácie so značkou a jej produktami."
Film a poézia sa stali vyjadrovacím jazykom značky Bánovecká mliekareň, MILSY. Podľa Buráka im pomáhajú budovať značku, odlíšiť ju a zaobaliť posolstvo do príjemnej, nenásilnej formy. "Do veršov a obrazov sme ukryli malebné scenérie malého mestečka, tradičné remeslo aj chuť v jej rôznych podobách."
VIZITKA KAMPANE:
Názov kampane: Bánovecká mliekareň – Chuť jedna báseň
Klient: Milsy a.s./Bohuslav Šiko, Matúš Marget
Agentúra: BrandOn
Stratégia: Branislav Burák
Scenár: Maroš Hamorský
Réžia: Jakub Steinecker
Kamera: Patrik Gubiš
Mediálna agentúra: Initiative
Produkcia: NO CAP
Autor hudby: Adam Hudec
Zvukový majster: Vahe Grigorjan