Mecom Group si ako najväčší slovenský výrobca mäsových produktov dlhodobo udržiava popredné postavenie na slovenskom trhu. V reklamách pre tento segment je už tak trochu zvykom, že značky sa pretekajú v presviedčaní publika o dokonalej chuti a lahodnosti produktov. Mecom to však zobral z iného konca a v aktuálnej kampani poďakoval zákazníkom.
„Mecom je dlhodobým lídrom na trhu a teraz sa rozhodli povedať to aj nahlas. Nechceli sme však pôsobiť samoľúbo. Preto sme si zvolili sympatickejší spôsob a vzdali sme hold zákazníkom. Práve oni sú totiž tí, ktorí robia z Mecomu jednotku,“ priblížila senior copywriterka z agentúry Wiktor Leo Burnett Ivana Viteková.
Televízny spot oslavuje milovníkov poctivej klasiky, tých, ktorí hľadajú prémiovú kvalitu s vysokým podielom mäsa, ale aj tých, ktorí radi objavujú niečo výnimočné. Každý má svoj dôvod, prečo si vyberá produkty od Mecomu, a vďaka ich širokej ponuke si medzi nimi naozaj každý nájde to svoje.
Hlavnú úlohu si v spote „zahrali” produkty Chopok saláma, Cisárske párky a Prešporská dusená šunka. „Tieto výrobky patria medzi naše bestsellery, ktoré si dlhodobo držia svoje miesto medzi najobľúbenejšími výrobkami na trhu. Neustále rozširujeme portfólio, sledujeme trendy a prispôsobujeme sa potrebám spotrebiteľov, aby si u nás každý našiel to, čo mu najviac vyhovuje. Kvalita našich výrobkov je pre nás stále absolútnou prioritou,“ uviedol senior brand manager Mecom Group Patrik Pencák.
Produkciu spotu zastrešilo TOXPRO spoločne s českým režisérom Pavlom Soukupom a kameramanom Maxom Kľujevom. Súčasťou kampane sú aj vizuály pre print, online aj OOH, ktoré nafotil fotograf Miňo Debnár.
Vizitka kampaneKlient: Mecom – Patrik Pencák, Timea Palková
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Kristína Pavlendová
Copywriter: Ivana Viteková
Art Director: Gabriel Jakubkovič
Account Manager: Laura Chnapková
Strategy Director: Dominika Múdra
Produkcia: TOXPRO – Nazarij Kľujev, Mikuláš Škripeň
Réžia: Pavel Soukup
Kamera: Maxim Kľujev
Fotograf: Miňo Debnár