„Tento rok vstupuje kampaň do úplne nového, surrealistického sveta, v ktorom je možné všetko. Chceme, aby si mladí ľudia uvedomili, že ich sny nemusia mať hranice. Vizuálny koncept preto pracuje s bizarnými obrazmi a virálnou formou videí, ktoré sú pre cieľovú skupinu zábavné a zároveň inšpirujúce,“ vysvetľujú kreatívni riaditelia Roj & Dvorecký z oh my DOT.
Tento rok sa do kampane zapojili aj content creatorky FunFrky, ktoré svojou tvorbou zapadli do bláznivej kampaňovej idey a priblížili ju mladej cieľovej skupine. „Celá kampaň reflektuje svet na sociálnych sieťach, ktorý si tam Gen Z sama vytvára. V komunikácii sa im snažíme priblížiť nielen výberom vhodných spoluprác, estetikou, trendmi, ale aj využívaním TikTok slangov tak, aby kampaň vnímali ako prirodzenú súčasť svojho každodenného feedu a for you page,” dopĺňa Veronika Briestenská, creative team leader oh my DOT.
Súčasťou kampane je aj spolupráca s meme stránkami, ktoré ju komunikujú pomocou populárneho trendu „moje sny”. Ďalšia spolupráca sa objaví aj priamo na študentských TikTok profiloch vybraných stredných škôl. Slovnaft navyše prináša špeciálnu akciu: Za každý hot-dog zakúpený cez aplikáciu Slovnaft Move poputuje jeden cent na podporu TNE a Slovnaft príspevok strojnásobí, pretože pomáhať talentovaným deťom sa dá aj s chuťou.„S agentúrou sme na rovnakej vlne. Oh my DOT navrhla a produkuje kampaň už niekoľko rokov za sebou. Tento raz sa nášmu kreatívnemu tímu podarilo prísť s odvážnou ideou a nevšednou exekutívou. Pre Slovnaft ako lídra na trhu a tradičnú značku je práve kampaňový priestor CSR projektov vhodný na to, aby sme v komunikácii ukázali hravosť, originalitu a nadšenie. Práve tieto hodnoty sú typické aj pre mladých ľudí, s ktorými v grantovom programe pracujeme,“ uviedla Erika Bošeľová z Komunikácie Slovnaftu, ktorá projekt koordinuje.
Kampaň je podporená aj tradičnými formátmi ako sú výstupy v médiách a PR články oslovujúce rodičov a personál pracujúci s mládežou.