Pre každého, kto vie oceniť dobrú dramatickú zápletku alebo nečakané rozuzlenie, pripravilo Vydavateľstvo Tatran limitovanú edíciu šnúrok do topánok, ktorú môžu čitateľky a čitatelia získať ako darček pri nákupe na e-shope vydavateľstva, slovtatran.sk.
Šnúrky v čierno-bielom dizajne, príznačnom pre knižný svet, sú podpísané claimom „Kráčaj medzi riadkami“ a sú k dispozícii v dvoch verziách – čierne s textom „DRAMATICKÉ ZÁPLETKY“ a biele s textom „ÚVOD JADRO ROZUZLENIE“.
Šnúrky Zápletky sú zároveň ústrednou témou kampane, ktorej cieľom je spropagovať e-shop vydavateľstva a získať nových zákazníkov. Kľúčové vizuály sú inšpirované dvoma populárnymi žánrami z portfólia vydavateľstva, romantikou a thrillerom, no kampaň využíva množstvo iných formátov – produktové vizuály, návody na netypické viazanie šnúrok podľa vzorov ako „Milostná pletka“ alebo „Dvojitá vražda“, unboxing videá od vytypovaných bookstagramerov, súťaž „Uhádni knihu podľa zápletky“, ale aj ďalší online obsah, ktorý si tvorí vydavateľstvo in-house.
„TATRAN je vydavateľstvo, ktoré je čitateľom blízko a rozumie im, čo reflektujeme aj pri hľadaní insightov pri tvorbe ich komunikácie. Po úspešných Randomkách pokračujeme v našej snahe prekvapiť potenciálnych aj existujúcich zákazníkov TATRANu netradičným pohľadom na tradičné trópy knižného trhu. Aj preto sme ako darček pre zákazníkov e-shopu (a tému kampane) navrhli literárne šnúrky do topánok – lifestylový doplnok pre každého, kto chce ukázať, že v knihách vie chodiť,“ hovorí Csilla Polák z Respect APP, pod ktorej kreatívnym vedením celý projekt prebiehal.
Kampaň, ktorá je primárne nasadená online s dôrazom na Facebook a Instagram, začala posledný februárový týždeň a potrvá do 28. marca.
Vizitka kampane:
Agentúra: Respect APP
Creative director: Csilla Polák
Art director: Csilla Polák, Michal Kvasnica
Copywriting: Darlene Maláková, Mirka Straková, Csilla Polák
Account manager: Michaela Mitošinková
Fotograf: Ivan Horváth
Lettering: Petra Dočekalová
Video: Erik Zeman
Production Assistant: Nina Gregorová