StoryEditor

Dáša Juríková zo Slovenskej sporiteľne: Najväčšou výzvou je pre nás komunikácia s mladou generáciou

23.03.2025, 09:11

V Slovenskej sporiteľni považujeme za veľký míľnik rok 2002, keď sme ako prví začali komunikovať pomocou dlhodobého komunikačného konceptu. Išlo o koncept rodiny Veselých, ktorý používala až do roku 2010. Na tento prístup postupne prešli aj ostatné banky a neskôr aj ďalšie značky. Dlhodobý koncept v tej dobe prinášal k spontánnemu povedomiu okolo 30 percent navyše oproti konkurencii, ktorá fungovala bez neho. Hodnoty spontánneho povedomia ro...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-03-21 09:37:13 - Feat.: 0 - Title: Víťazi Najzamestnávateľ 2024: Ocenenie posilňuje našu značku 02 - Modified: 2025-02-21 10:58:19 - Feat.: 0 - Title: Manažérsky LinkedIn rebríček 2024: Česi s najväčším počtom sledovateľov v strednej Európe, Slováci vynikajú v miere engagementu 03 - Modified: 2025-02-13 09:54:36 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa prináša nevšednú inováciu pre deti. Svietiacu platobnú kartu 04 - Modified: 2025-01-14 17:07:07 - Feat.: 0 - Title: Skvelé hodnotenie pre poslednú VÚB s Polnišovou aj vizuál Heinekenu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. marec 2025 12:04