Nová kampaň stavia na ľuďoch, ktorí sú pre šport veľmi dôležití, no verejnosti sú prakticky neznámi. Správcovia, maséri, pomocní tréneri, kustódi, rozhodcovia, bufetári, údržbári, servismani. Tí všetci sú často oddaní svojej práci a športu, no veľkého uznania sa im nedostáva. Niké to chce svojou kampaňou zmeniť a dať im priestor, ktorí si zaslúžia.
Kampaň s podtitulom Hviezdy v tieni bude postupne predstavovať príbehy týchto ľudí a prinesie tak zaujímavý pohľad do športového zákulisia, ktoré bežne nevidíme. Vidieť ju môžeme nielen v televízii, kde štartuje, ale aj na sociálnych sieťach a printových médiách.„Niké za roky svojho pôsobenia dôverne pozná podmienky pre šport na Slovensku. Aj preto mu aktívne pomáha a nemyslím tým len sponzorskú podporu pre veľké a etablované kluby, ale aj podporu prostredníctvom svojho Fondu pre budúcnosť športu. Aj vďaka nemu sme spoznali stovky ľudí, ktorí milujú šport a svoju prácu robia nezištne, no, bohužiaľ, aj bez patričného kreditu od verejnosti. My to chceme touto kampaňou aspoň trošku zmeniť,“ hovorí marketingový riaditeľ Niké Jozef Petko.
Televíznu aj PR kampaň pre Niké zastrešuje dvorná agentúra Istropolitana Ogilvy. Úvodné televízne spoty vznikli v spolupráci s produkčnou spoločnosťou Hitchhiker Films s režisérom Jurajom Janišom.
Vizitka kampane s podtitulom Hviezdy v tieni
KLIENT: NIké
CREATIVE DIRECTOR: Peter Darovec
ART DIRECTOR: Michal MioValúšek
STRATEGY DIRECTOR: Juraj Plánovský, Veronika Romsauerová
COPYWRITER: Rado Olos, Marek Suchitra
ACCOUNT MANAGER: Matej Benček
SOCIAL: Marek Suchitra, Bára Pilná