Záverečný diel prvej show „Kaufland za zdravú výživu“ je online len od februára. Ani nie po dvoch mesiacoch Kaufland uvádza novú show s názvom Čo máš v chladničke?! Napriek kompletnej zmene konceptu sa stále drží rovnakého messageu: Ukázať ľuďom, že stravovať sa dá zdravo a zároveň chutne.
Vyváženosť v stravovaní reprezentuje vybraná moderátorská dvojica. Zástupcom „chuti“ sa opäť stal foodbloger Strýco Filip. Po jeho boku sa tentokrát v role výživového poradcu objaví Michal Páleník, známy svojimi jedálničkami Planeat a účasťou v relácii Extrémne premeny.
Spoločne sa v každom diele vyberú k influencerom domov pozrieť sa, čo ukrývajú v chladničkách. Háčik však nastane vtedy, keď budú musieť hostia a hostky z produktov zo svojej chladničky navariť jedlo podľa témy, ktorú si vytiahnu zo špeciálneho vajíčka. Diváci sa tak môžu tešiť nielen na odhalenie stravovania obľúbených celebrít, ale aj na ich kulinárske zručnosti, cenné rady ohľadom stravovania a zaručene kopu zábavy.
„Dnes influenceri čoraz častejšie odkrývajú svoje súkromie. Nerobí im problém ukázať svoj domov, spálňu, slzy z rozchodu. Ale otvoriť svoju chladničku s otvorenými konzervami s jedlom je stále trochu tabu. A práve to sme chceli v novej show zmeniť. Odhaliť realitu stravovania sa tých najznámejších ľudí zo social na Slovensku. Stavili sme na úplnú autenticitu. Do chladničiek influencerov sme nezasahovali a aj oni dostali za úlohu nechať ju tak, ako im je prirodzené. Musím povedať, viacerí nás zaskočili,“ hovorí Adela Holubčíková, copywriterka z THIS IS LOCCO.Pracovať s autentickou chladničkou ale znamená čeliť šanci, že influencer nebude schopný z jej obsahu jedlo pripraviť. Túto situáciu rieši Magic Box! V mini chladiacom boxe nájdu hostia sériu potravín vybraných Mišom Páleníkom, z ktorého si môžu vybrať 3 produkty a pomôcť si nimi pri príprave jedla.
„V rámci našej iniciatívy Kaufland za zdravú výživu sa téme podpory pestrého a vyváženého stravovania venujeme už dlhodobo. Najnovšou aktivitou je práve YouTube seriál Čo máš v chladničke?!, ktorý vtipne a jednoducho sprostredkováva odborné informácie týkajúce sa správneho stravovania širokej verejnosti. A to je pre nás kľúčové. Umiestnenie v online priestore tiež nie je náhodné, keďže ľudia sú dnes prítomní práve tam,“ dopĺňa Nikoleta Lörincová, vedúca oddelenia Corporate Affairs.
„Našou ambíciou je dostať informácie o zdravej výžive k čo najväčšiemu množstvu ľudí. Preto sme stavili na zábavný formát, ktorý je nielen informačne výživný, ale hlavne zábavný. Veď si len predstavte, že musíte navariť jedlo podľa konkrétneho zadania, ktoré si vylosujete, a len z toho, čo máte v chladničke. To proste chcete vidieť bez ohľadu na to, či ste milovníkom bôčika alebo tofu,“ dodáva Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.
V špeciálnom pilotnom diele bol hosťom samotný Strýco. V ďalších 8 epizódach sa však objavia obľúbení influenceri, medzi ktorými sa hneď na úvod predstaví Milan Bez Mapy alias „Bez Chuti“! A to už 1. apríla.Vizitka show Čo máš v chladničke?!
Klient: Kaufland Slovenská republika
Agentúra: THIS IS LOCCO
Strategy Director: Juraj Kováč
Creative Director: Martin Polakovič, Juraj Kováč
Art Director: Marek Sivy, Dominik Mičuda, Juraj Sapara, Adrian Méry, Klaudia Némethová, Martin Jaňák, Ema Jurášová
Copywriter: Martin Polakovič, Adela Holubčíková, Juliána Odziomková, Daniel Vachuna
Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková, Majka Vavrová
Social Media Manager: Janka Migrová
Produkcia: Revers Films
Réžia: David Benedek