Cola už s podobnou kampaňou zaznamenala úspech pred 14 rokmi. Vtedy na svojich fľašiach a plechovkách nahradila logo menami a prezývkami, čím umožnila spotrebiteľom personalizovať si svoj osviežujúci nápoj nezameniteľnej chuti. Teraz sa kampaň, ktorá sa v roku 2011 stala legendárnou, vracia,aby oslávila priateľstvá a zdieľanie nezabudnuteľných okamihov. Odráža tak túžbu Generácie Z po autentických zážitkoch a vzťahoch.
Z prieskumu ďalej vyplýva, že väčšina ľudí má dvoch až troch blízkych priateľov. Iba minimum respondentov uviedlo, že ich má v súčasnosti viac ako päť.
Návrat úspešnej kampane v modernejšej podobe umožní ľuďom zdieľať personalizované fľaše a plechovky Coca-Cola a oceniť tak vzťahy, ktoré majú so svojimi blízkymi. Tento prístup nastavuje nový štandard pre to, ako môžu spoločnosti nadviazať zmysluplný vzťah so svojím publikom a budovať trvalú lojalitu k značke.
Coca-Cola vytvorila špeciálne k tejto kampani aj The Memory Maker. Nájdete ho na webových stránkach alebo v aplikácii Coca-Cola, do ktorej nahráte svoje fotografie s priateľmi a vytvoríte si vlastné video meme. To potom môžete zdieľať na sociálnych sieťach. „Chceme ľuďom pripomenúť silu každodenných okamihov, ktoré sú kľúčové pri budovaní silných priateľstiev. Ikonická kampaň „Share a Coca-Cola“ oslavuje čisté kúzlo skutočného priateľstva. Nejde len o zdieľanie príspevkov na sociálnych sieťach, ale o reálne chvíle, ktoré blízki ľudia spoločne prežívajú a The Memory Maker im ich pomôže krásne zvečniť,“ dopĺňa Mária Drotárová.
Coca-Cola uvedie na slovenský trh v rámci kampane 100 miliónov produktov. Personalizované fľaše a plechovky s viac ako 140 vlastnými menami a prezývkami budú dostupné v obchodoch postupne od apríla. V aplikácii čakajú fanúšikov od apríla až do konca augusta súťaže, v ktorých môžu vyhrať niektorú z viac ako 4-tisíc hodnotných cien spojených s hudbou a letom. Výhercovia sa, okrem iného, môžu tešiť na štyri exkluzívne VIP balíčky, ktoré zahŕňajú zájazd pre dvoch na populárny festival Tomorrowland.
Kampaň „Share a Coca-Cola“ na Slovensku podporí aj televízna reklama, outdoorová kampaň, sprievodné podujatia a rôzne online aktivity.