Zostať v spojení sa oplatí ešte viac, odkazuje Telekom v kampani s Brankom Radivojevičom a jeho synom.
StoryEditor

Zostať v spojení sa oplatí ešte viac, odkazuje Telekom v kampani s Brankom Radivojevičom a jeho synom

04.04.2025, 10:47
Autor:
palpal

Agentúra MUW Saatchi & Saatchi pripravila pre Slovak Telekom televízny spot, v ktorom známy slovenský hokejista zažije netradičný tréning so svojím synom.

Čím viac služieb od nás máte, tým viac výhod na výber získate – tak znie benefit v skupine Magenta 1. Zákazníci sú v skupine Magenta 1 odmeňovaní streamovacími službami, zdieľaním dát či rýchlejším internetom. Môžu tak byť v spojení výhodnejšie ako len s jednou službou od Telekomu.

Spojenie sa Telekom rozhodol ukázať netradične – príbeh je inšpirovaný skutočnosťou. Známy slovenský hokejista Branko Radivojevič v ňom trénuje na diaľku so svojím synom žijúcim v zámorí. Luka v súčasnosti hrá za Boston College a po zranení opäť začína trénovať a pomaly sa vracia na ľad.

TV SPOT: Buďte v spojení s Magenta 1 | Telekom

Spot vznikol už počas minulého roka ako pokračovanie minuloročnej hokejovej kampane. Nasadený bol primárne v online prostredí a niekoľkokrát bol vysielaný aj počas prestávok zápasov MS v hokeji. Pre úspech medzi divákmi sa ho klient rozhodol opäť nasadiť aj do TV ako hlavný spot ATL kampane.

„Tento príbeh nás chytil za srdce už minulý rok. A keď sme videli výsledok, vedeli sme, že video by malo dostať väčší priestor. To sa podarilo práve teraz, keď tu máme znova ponuku Magenta 1, ktorá umožňuje ostať spojení s množstvom výhod navyše,“ hovorí Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie v Slovak Telekome, a dodáva: „Zo zákulisia môžem prezradiť, že aj Branko s rodinou sa pre spot okamžite nadchli a veľmi ich potešilo, že sa mohli spoločne s Lukom spojiť na ľade – aj keď takto na diaľku cez polku sveta.“

„Chceli sme priniesť príbeh, ktorý ukáže hokejový život z iného uhla pohľadu. Radivojevičovci dobre vedia, aké je občas náročné udržiavať spojenia na diaľku a koľko úsilia si to vyžaduje. Preto v spote dávame rešpekt všetkým, ktorí to zvládajú a ich rodinné tímy sú silné, aj keď ich delia tisícky kilometrov,“ hovorí Jaroslav Vígh, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi, ktorý sa zároveň postaral aj o réžiu spotu.

Kampaň sprevádza séria celkom nových videí, v ktorých sa Branko zhostil úlohy trénera a vysvetľuje benefity skupiny Magenta 1.

ONLINE VIDEÁ:

Striedanie

Streamovanie

Prihrávka

Rýchlosť 

Na sociálnych sieťach a v online bude nasadený aj kľúčový vizuál s rodinou Radivojevičovcov. Produkciu zastrešila interná produkcia MUW Saatchi & Saatchi v spolupráci s Protos productions.

Vizitka kampane

Klient: Slovak Telekom – Slovak Telekom (Petra Novotná, Ivana Daučíková, Michal Mrnčo, Denisa Šindelárová, Klaudia Linkeschová)
Creative Director: Jaroslav Vígh
Associate Creative Director: Adam Baška
Copywriter: Michaela Markusková, Sabina Lukáčová, Zuzana Martiniaková
Art Director: Terézia Ščasnovičová
Unit Director: Tatiana Hrutková
Account Manager: Zuzana Kormancová, Eva Jarembeková
Stratég: Lenka Dzurendová
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
Réžia: Jaroslav Vígh
Kamera: Tomáš Kotas
Interná videoprodukcia: Lukáš Krist, Martin Palkovič, Michal Roďom
Sound Design: Vladimír Bajnoci
Mediálna agentúra: Wavemaker

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. apríl 2025 11:22