V hokejovej kampani Kauflandu fandí celá bytovka.Kaufland
StoryEditor

V hokejovej kampani Kauflandu fandí celá bytovka. V spote účinkuje vyše 40 ľudí

09.04.2025, 19:33
Autor:
michmich

Kampaň od THIS IS LOCCO produkovali Hitchhiker Films v réžii Juraja Janiša.

Kaufland je už niekoľko rokov hlavným partnerom Slovenského zväzu ľadového hokeja, no tento rok bude s hokejom spojený ešte viac. Stáva sa totiž oficiálnym sponzorom 2025 IIHF majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji.

Na odkomunikovanie tohto veľkého partnerstva si pre fanúšikov pripravil veľké prekvapenie – hlavnou postavou sa stáva Tomáš Starosta, „otec“ fajného kotlíkového. Túto hviezdu trenčianskeho hokeja sme mohli vidieť v televíznych sponzorákoch či ako malé cameo vo vianočnom spote, no dnes má opäť plnohodnotnú hlavnú rolu. Sekundujú mu dlhoročné osvedčené tváre hokejovej komunikácie Kauflandu: Miro Lažo a Laco Nagy. A príde aj na hlášku „fajný kotlíkový“!

Hokej aj senzačne nízke ceny

Výzvou tohtoročnej komunikácie bolo sčasti produktové zadanie. Spot mal okrem partnerstva so Slovenským hokejom komunikovať aj nízke ceny v Kauflande. „Na prvý pohľad sa môže zdať, že ide o ťažký clash image a hard sell komunikácie, no myslím, že sa nám produktový message podarilo zakomponovať veľmi prirodzene do príbehu. Nakoniec, jedlo patrí k hokeju, a ak si ho ľudia môžu dovoliť viac, tým sú hokejové oslavy ešte lepšie,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.

V hokejovej kampani Kauflandu fandí celá bytovka.

V spote účinkuje vyše 40 ľudí 

Oficiálne sponzorstvo s IIHF je veľká vec, a preto aj spot musel byť naozaj veľký. V spote sa obyvatelia bytovky ocitnú na niekoľko sekúnd, no rôznorodosť charakterov si človek môže naplno vychutnať v kľúčovom vizuáli. „Kto niekedy robil s režisérom Jurajom Janišom, vie, že každá postava v jeho spotoch má svoj príbeh. A áno, platí to aj o každom jednom človeku z bytovky. Bol to naozaj dlhý treatment,“ hovorí Senior Copywriterka Romana Kádeková. 

Súčasťou kampane sú okrem samotného spotu v dvoch rôznych stopážach aj tzv. artiklové spoty, v ktorých Miro Lažo a Laco Nagy fandia produktom z Kauflandu, a taktiež kľúčový vizuál. 

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovenská republika (Katka Sobotová, Ľubka Kubičová, Peťa Struháriková, Monika Goneková)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Strategy Director: Juraj Kováč

Creative Director: Martin Polakovič, Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara, Martin Jaňák, Marek Sivy

Copywriter: Martin Polakovič, Romana Kádeková, Adela Holubčíková

Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica, Majka Vavrová

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia: Juraj Janiš

Fotograf: Jakub Klimo

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. apríl 2025 11:22