Zaraguza boduje v ďalšom tendri, tentokrát na medzinárodnej úrovni – stáva sa kreatívnou agentúrou firmy ZOTT pre launch a komunikáciu nového produktu, drinku bohatého na nutrienty s názvom “HUNGRY? DRINK THIS!” pre Slovensko, Čechy, Maďarsko, Poľsko a Chorvátsko.
V tendri sa podarilo uspieť s online-based kreatívou, ktorá však presahuje aj do OOH, na miesto predaja, či audia. Celý kreatívny koncept vznikol teda primárne v digitále a postupne sa rozšíril do iných formátov. Chytľavú pesničku a social media komunikáciu dopĺňa farebné online video v rôznych variáciách a formátoch.
„Medzinárodné kampane sú pre nás vždy špeciálnou výzvou, a preto som veľmi rád, že po minuloročnej výhre v nadnárodnom tendri BMW Motorrad pre 9 krajín Európy, sme naše portfólio klientov teraz doplnili aj o značku ZOTT. Komunikácia z našej dielne pre nový produkt “HUNGRY? DRINK THIS!“ bude viditeľná v podstate v celej strednej Európe. Je to ďalší dôkaz toho, že naši ľudia vedia robiť naozaj svetové veci. Ďakujem kolegom za super fresh prístup a nech sa novému ZOTT “HUNGRY? DRINK THIS!“ darí,” povedal Kuko Mazán, CEO Zaraguzy.