Pri príležitosti jubilea sa Brichta & Partners rozhodli pre výrazný posun v komunikácii svojej značky. V spolupráci s agentúrou GoBigname, pod kreatívnym vedením Michala Pastiera a Rudolfa Letka, predstavila novú vizuálnu identitu.
Zmena nie je len estetickým osviežením, ale komplexným redizajnom, ktorý reflektuje vývoj kancelárie a jej ambíciu byť relevantným a moderným lídrom v oblasti práva. Nový vizuál spája tradíciu s inováciami a podčiarkuje kreatívne riešenia, ktoré posúvajú hranice práva a biznisu.
„Nadčasovým vizuálom reprezentujeme náš dlhoročný prístup – riešiť právne výzvy moderne, precízne a vždy s cieľom pomôcť klientovi uspieť,“ uviedla Tatiana Brichtová, spoluzakladateľka kancelárie. Nová identita podľa nej zároveň odráža záväzok kancelárie zostať zrozumiteľným, aktívnym a angažovaným partnerom v témach, ktoré aktuálne formujú právny, podnikateľský a spoločenský priestor. Ocenenie i nový vizuál oslovuje nielen korporátnych klientov, ale aj startupy a technologické firmy, ktoré sú tímu Brichta & Partners dlhodobo blízke.