J&T BANKA diriguje investičné portfólio svojich klientov k rastu
StoryEditor

J&T BANKA diriguje investičné portfólio svojich klientov k rastu

15.04.2025, 15:36
Autor:
palpal

Vo svojej aktuálnej kampani prepája J&T BANKA stabilitu svojich investičných produktov s témou symfonickej hudby. Predstavuje nový televízny spot pod názvom Symfónie.

Hudobná symfónia je považovaná za vrchol kompozičnej techniky a umeleckého vyjadrenia. Nový televízny spot banky pracuje s vizuálnou metaforou symfónie orchestra ako symbolu dôvery a partnerstva v spojitosti s novou emisiou dlhopisov skupiny J&T, ktoré svojim klientom ponúka J&T BANKA.

„Tento spot je vizuálne a hudobné umelecké dielo, ktoré spája motív banky spolu so silným vizuálom tak, aby sme vytvorili zapamätateľný TV spot,“ hovorí Max Turek, režisér spotu.

Pri tvorbe produkčný tím úzko spolupracoval s Janom P. Muchowom, ktorý na účely kampane J&T BANKY upravil svoj pôvodný hudobný motív, ktorý banka využíva vo svojich spotoch už od roku 2016. Jan ešte pred natáčaním spotu „poskladal“ malý orchester, ktorý upravený hudobný motív nahral.

Spot dáva dôraz na vizualitu, kombinuje makro detaily spolu so siluetami hráčov orchestra a s poletujúcimi partitúrami doplnenými o dramatické svetlo vo vizuálne príťažlivom prostredí. Teleso orchestra samo osebe vytvára sofistikovaný prvok svojou symbolikou a estetickým zoskupením. Lokácia je kľúčovým doplnkom výtvarnej hodnoty spotu, aj keď samotný focus spotu na ňom nestojí.

„TV spoty J&T BANKY sú dlhodobo konzistentné. Majú vlastnú atmosféru, identitu, sú rozpoznateľné,“ hovorí Beáta Hudecová, kreatívna riaditeľka MW Promotion a autorka celého kreatívneho konceptu.

„Okrem vizuálnej stránky a odlíšiteľnosti kladie J&T BANKA vo svojich spotoch dlhodobo veľký dôraz na jasné produktové posolstvo a potvrdenie, že vždy máme pre klientov vhodné investičné riešenie. Sme expert na investície a počas 15 rokov aranžovala J&T BANKA už celkovo 81 emisií v úhrnnom objeme viac ako 5 miliárd eur,“ dopĺňa riaditeľka J&T BANKY na Slovensku Anna Macaláková.

image

J&T banka má novú kampaň od MW Promotion.

Uvedenie novej kampane Symfónie má byť spoločným koncertom J&T BANKY a jej klientov.

Vizitka kampane:

Agentúra: MW Promotion
Creative director: Beáta Hudecová
Art director: Matej Slezák
Copywriter: Beáta Hudecová
Strategy director: Martin Marko
Account manager: Mira Čechová
Digital: Patrik Serbin
Režisér: Maxmilián Turek
DOP: Alexander Šurkala
Hudba: Jan P. Muchow
Produkcia: 69 production
Postprodukcia: ALIEN, EKRAN

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. apríl 2025 22:33