Cieľom awareness kampane pre Východoslovenskú energetiku je prezentovať VSE ako spoľahlivého poskytovateľa a dodávateľa fotovoltiky v regióne východného Slovenska. A to v súlade s pozicioningom značky východniari východniarom.
Agentúra v nej rozvíja kreatívny koncept „Slnko stoj”, s ktorým koncom roka 2024 vyhrala tender. Kampaň je postavená na myšlienke, že majiteľom fotovoltiky je vzácny každý slnečný lúč. Západ slnka preto vtipne zobrazuje ako emotívny moment, keď prestáva prúdiť bezplatná elektrina zo slnka. Využíva pritom rockový hit od skupiny Metalinda prespievaný do východniarskeho nárečia.Bližšie tento zámer vysvetľuje senior copywriter WLB Ladislav Macko: „Covery pesničiek sú v reklame obľúbená disciplína, preto môžu ľahko skĺznuť do gýču. Naša východniarska verzia legendárneho hitu od Metalindy však nie je ideou sama o sebe, ale našu ideu skvelo napĺňa. Navyše, z predošlých kampaní vieme, že zákazníci VSE milujú tento typ humoru. Veríme, že náš nový cover song má našliapnuté stať sa hitom rovnako ako originál.”
Prespievaná pesnička bude znieť ako spot vo vybraných rádiách a na Spotify. V online priestore je podporená aj animáciou v štýle karaoke.
Vizitka kampane
Klient: Východoslovenská energetika
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Peter Michalka
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Richard Sokol
Graphic Designer: Ivana Zvarová
Senior Copywriter: Ladislav Macko
Account Manager: Romana Juhásová