StoryEditor

Východoslovenská energetika v kampani vtipne prespievala hit od Metalindy

19.04.2025, 14:08
Autor:
michmich

Kompletnú komunikáciu značky zastrešuje agentúra Wiktor Leo Burnett.

Cieľom awareness kampane pre Východoslovenskú energetiku je prezentovať VSE ako spoľahlivého poskytovateľa a dodávateľa fotovoltiky v regióne východného Slovenska. A to v súlade s pozicioningom značky východniari východniarom.

image

Kampaň VSE.

VSE
Agentúra v nej rozvíja kreatívny koncept „Slnko stoj, s ktorým koncom roka 2024 vyhrala tender. Kampaň je postavená na myšlienke, že majiteľom fotovoltiky je vzácny každý slnečný lúč. Západ slnka preto vtipne zobrazuje ako emotívny moment, keď prestáva prúdiť bezplatná elektrina zo slnka. Využíva pritom rockový hit od skupiny Metalinda prespievaný do východniarskeho nárečia.

Bližšie tento zámer vysvetľuje senior copywriter WLB Ladislav Macko: Covery pesničiek sú v reklame obľúbená disciplína, preto môžu ľahko skĺznuť do gýču. Naša východniarska verzia legendárneho hitu od Metalindy však nie je ideou sama o sebe, ale našu ideu skvelo napĺňa. Navyše, z predošlých kampaní vieme, že zákazníci VSE milujú tento typ humoru. Veríme, že náš nový cover song má našliapnuté stať sa hitom rovnako ako originál.” 

Prespievaná pesnička bude znieť ako spot vo vybraných rádiách a na Spotify. V online priestore je podporená aj animáciou v štýle karaoke.

Kampaň VSE.

Vizitka kampane

Klient:                      Východoslovenská energetika

Agentúra:                Wiktor Leo Burnett

Creative Director:   Peter Michalka

Strategy Director:   Vladimír Lefík

Art Director:            Richard Sokol

Graphic Designer:  Ivana Zvarová

Senior Copywriter: Ladislav Macko

Account Manager:  Romana Juhásová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. apríl 2025 09:17