Čerstvé hlavičky je spoločensky zodpovedný projekt Kauflandu, ktorého cieľom je dostať zdravú výživu do základných a materských škôl. Široká verejnosť v ňom môže hlasovať, ktoré z nich získajú zásoby ovocia a zeleniny na celý školský rok. Na túto tému Kaufland pravidelne pripravuje komunikáciu, ktorá má projekt u ľudí zviditeľniť a upozorniť na dôležitosť dostatočnej konzumácie ovocia a zeleniny u detí.
Hlavným posolstvom aktuálnej kampane je „Naplňme spoločne školy a škôlky zdravou výživou“. Kreatívna idea je o škole, ktorej ovocie ani zelenina nechýbajú: doslova je nimi plná. Deti s ovocím a zeleninou v hlavnom spote rysujú, učia sa podľa nich planéty, pravidlá cestnej premávky a dokonca im poslúžia aj na hudobnej namiesto hudobných nástrojov.
„Hovoriť o zdravej výžive v škole nemusí byť nuda, práve naopak. Cieľom bolo pripraviť spot plný energie a hravých nápadov, čo sa, myslím, vďaka nasadeniu detských hercov a dynamickej réžii podarilo,“ hovorí Michal Roháček, Senior Copywriter z THIS IS LOCCO.
„Podpora konzumácie ovocia a zeleniny u detí nie je témou, ktorá by spadala medzi tie najatraktívnejšie, no z pohľadu spoločenského prínosu je o to dôležitejšia. Jej odkomunikovanie sa môže preto miestami zdať ako výzva, s ktorou sa však agentúra popasovala ukážkovo,“ dopĺňa Nikoleta Lörincová, vedúca oddelenia Corporate Affairs.
Spot režíroval Dano Dekan s produkciou Revers Films. Kampaň beží primárne v online prostredí a okrem hlavného spotu vznikol aj vizuál a séria rádio spotov.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovenská republika (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Baška Šmidová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Strategy Director: Juraj Kováč
Creative Director: Martin Polakovič, Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Michal Roháček, Adela Holubčíková, Martin Polakovič
Account Manager: Diana Hromeková, Majka Vavrová, Michal Ružica
Produkcia: Revers Films
Réžia: Dano Dekan
Fotograf: Jakub Klimo