Nápoj od spoločnosti Coca-Cola prichádza s novou, ešte výraznejšou receptúrou. Milovníkov ľadového osvieženia čaká intenzívnejší zážitok z citrusovej kombinácie limetky a citróna, dostupný aj vo verzii ZERO bez cukru.
Uvedenie novinky na trh sprevádza kreatívna kampaň, ktorá prezentuje osvieženie Sprite prostredníctvom rôznych vnemov. Všadeprítomné bublinky a ľadové kryštáliky na vizuáloch striedajú zvukové signály, ako napríklad cinkanie ľadu, zvuk otvárajúcej sa plechovky či šumenie bubliniek vo videospotoch. „Cieľom novej kampane je vyzvať našich spotrebiteľov, aby nielen ochutnali, ale všetkými zmyslami pocítili ľadovo vychladený nápoj Sprite, ktorému sa nedá odolať. Nejde len o uhasenie smädu, ale aj o osvieženie celého tela a mysle vo chvíli, keď to človek najviac potrebuje,“ opisuje Jiří Kolář, brand manažér Sprite.Sprite sa navyše predstavuje v úplne novom modernom prevedení. Nová vizuálna identita korešponduje so snahou spoločnosti priblížiť sa Generácii Z. Nové logo Sprite v bielej farbe pre Sprite a čiernej pre Sprite ZERO veľmi dobre vyniká na zelenom pozadí a jasne odlišuje oba varianty. Číre fľaše zase prispievajú k jednoduchšej recyklácii obalov, čo je v súlade s dlhodobou stratégiou udržateľnosti spoločnosti Coca-Cola.
„V rámci uvedenia na trh na Slovensku bude nová receptúra Sprite a novinka Sprite ZERO podporená 360° kampaňou, ktorá zahŕňa in-store podporu v rámci celého trhu a ATL v podobe OOH/DOOH, kín, digitálu, komunikácie na sociálnych sieťach a spoluprácu s influencermi Sandrou Šinovou, Viktóriou Grendovou a Samuelom Kulifajom. Najväčší dôraz bude kladený na celoslovenské samplingové aktivácie, aby sme dali spotrebiteľom možnosť ochutnať novú receptúru Sprite a hlavne novinku Sprite ZERO bez cukru,“ upresňuje Jiří Kolář.