Slovenský výrobca prémiových alkoholických nápojov, spoločnosť KARLOFF, predstavuje dve nové značky, ktoré zásadne rozširujú jej portfólio a zároveň oslovujú úplne novú cieľovú skupinu, na ktorú sa spoločnosť doteraz nezameriavala. Novinky HERBERRY GIN a KAVALEROCOFFEE LIQUEUR sú výsledkom dlhoročného vývoja, know-how a vášne pre kvalitu.
Oba produkty stoja na pevných základoch dvadsaťročnej expertízy spoločnosti KARLOFF v oblasti macerácie. Práve toto know-how umožnilo vytvoriť nápoje s vysokou kvalitou a autentickou chuťou, ktoré odrážajú precíznosť, profesionálnosť a zmysel pre detail.„V KARLOFFe si zakladáme na tom, aby naše produkty nielen výnimočne chutili, ale aj výnimočne vyzerali. Dizajn fliaš, vizuálna identita aj celkové spracovanie boli vytvorené s rovnakým dôrazom na kvalitu ako samotný obsah – pretože veríme, že prémiový zážitok sa začína ešte pred prvým dúškom,“ hovorí Lucia Chovanec, marketingová manažérka spoločnosti.
HERBERRY je inovatívny, vákuovo destilovaný gin s dôrazom na maceráciu 22 lokálnych bylín. Je to elegantný, svieži a zároveň charakterovo bohatý gin pre moderného konzumenta, ktorý hľadá niečo výnimočné.KAVALERO je prémiový kávový likér s hlbokým telom 100 percentnej arabiky a jemným dotykom sladkosti. Vznikol v spolupráci so slovenskou remeselnou pražiarňou MLSNACAVA, ktorá zabezpečuje nielen kvalitu použitých kávových zŕn, ale aj lokálny príbeh, ktorý má váhu.
Na strategickom smerovaní marketingu noviniek spolupracujú s Palom Minárom. Dizajn produktov vytvoril Brian Males.Z pohľadu marketingovej komunikácie sa rozhodli ísť inou cestou. Produkty nebudú masívne komunikované cez tradičné media mixy, ale dôraz sa kladie na autenticitu a priamy kontakt s profesionálnou komunitou. Zameranie smeruje predovšetkým na HORECA výstavy, odborné eventy a festivaly. Launch HERBERRY GINu sa uskutoční na prestížnom Mirror Hospitality Expo 05. 05. 2025 a KAVALERO bude oficiálne predstavený na podujatí TwoCoffeeChamps 30. 05. 2025
„Chceme, aby si tieto produkty našli svojich zákazníkov prirodzene – cez zážitok, kvalitu a silu osobného odporúčania. HERBERRY a KAVALERO nie sú len nápoje. Sú to nové príbehy, ktoré práve začíname písať,“ hovorí Erik Semaňák, CEO KARLOFF a dodáva: „Do týchto noviniek vkladám vysoké očakávania – verím, že dokážu osloviť novú generáciu zákazníkov a zároveň nadviazať na hodnoty, na ktorých KARLOFF vyrástol.“