Nová kampaň Hellmann‘s „Buď majster grilu“ prepojí fanúšikov ženského futbalu a prinesie nezabudnuteľné zážitky.
StoryEditor

Hellmann‘s sa stáva oficiálnym partnerom UEFA Women‘s EURO 2025

29.04.2025, 11:22
Autor:
palpal
  • Hellmann's nadväzuje na úspešnú spoluprácu s vlaňajším mužským turnajom UEFA EURO 2024 a stáva sa oficiálnym sponzorom UEFA Women's EURO 2025.
  • Šampionát, sa uskutoční od 2. do 27. júla vo Švajčiarsku, má potenciál stať sa historicky najsledovanejším ženským európskym šampionátom s očakávanou sledovanosťou cez 500 miliónov divákov.
  • Partnerstvo sa zameriava na podporu ženského športu, spájanie ľudí cez jedlo a vytváranie spoločných fanúšikovských zážitkov.

Nová kampaň „Buď majster grilu“ prepojí fanúšikov ženského futbalu a prinesie nezabudnuteľné zážitky – či už pri obrazovke, na štadióne alebo aj pri grile. Spojenie podporí rad známych športových hviezd, vrátane legendárneho brankára Petra Čecha a Martina Škrtela.

Značka Hellmann‘s, ktorá patrí do portfólia spoločnosti Unilever, bude počas turnaja ponúkať širokú škálu produktov od tradičnej majonézy až po novinky Sweet chili samba a tatársku omáčku v praktickej fľaši na každú grilovaciu príležitosť. Cieľom je inšpirovať fanúšikov naprieč Európou, aby premenili každé zápasové grilovanie na majstrovský zážitok.

Do kampane sa zapoja európske futbalové hviezdy ako Jule Brandová (Nemecko), Manuela Zinsbergerová (Rakúsko), Alessia Russo (Anglicko) alebo Alexia Putellasová (Španielsko). Atmosféru podporí aj známy grécky šéfkuchár Akis Petrezikis.

image

Unilever bude počas turnaja ponúkať širokú škálu produktov Hellmann‘s od tradičnej majonézy až po novinky Sweet chili samba a tatársku omáčku

Ambasádorom pre Česko a Slovensko je rovnako ako v minulom roku legendárny futbalový hráč Petr Čech: „EURO je turnaj, pri ktorom sa na jednom ihrisku stretávajú tí najlepší. A rovnako ako futbal, aj skvelé grilovanie má silu zbližovať ľudí a vytvárať nezabudnuteľné chvíle. Mám radosť, že aj tento rok môžem spolupracovať s Hellmann‘s‘ a inšpirovať fanúšikov k tomu aby sa stali majstrami grilu – a premenili tak každý zápasový deň na skutočný zážitok plný skvelého jedla, priateľskej atmosféry a zdieľanej vášne pre hru.“

Kampaň „Buď majster grilu“ bude pokrývať televíziu, outdoor, maloobchod aj sociálne siete. Fanúšikovia sa budú môcť zapojiť do súťaže o jedinečné ceny v podobe zájazdu na zápasy UEFA Women‘s EURO 2025™ vo Švajčiarsku a ďalšie skvelé BBQ a futbalové výhry. Stačí nakúpiť produkty Hellmann‘s, nahrať kódy z účteniek a mať šťastie pri žrebovaní.

„Veríme, že futbal a jedlo majú jedinečnú schopnosť spájať ľudí ako máločo iné. Nadväzujeme na úspešné partnerstvo z minulého roka a sme nadšení, že sme tento rok oficiálnym BBQ partnerom UEFA Women‘s EURO 2025. Ženský futbal zažíva obrovský rast a pre našu značku je to skvelá príležitosť byť u toho. Hellmann‘s premení každý zápasový deň na malú oslavu, či už fandíte pri obrazovke, na štadióne alebo s priateľmi pri grile,“ dodáva brand manažérka Hellmann‘s Andrea Davidová.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. apríl 2025 11:25