Kampaň vytvorila agentúra T&P v spolupráci s EssenceMediacom, Weber Shandwick a Born Social s cieľom osláviť schopnosť žuvačiek človeku dodať osviežujúci impulz v nudných momentoch počas dňa.
Kreatívny riaditeľ T&P Andre Moreira o tejto kampani povedal: „Žuvanie Airwaves je intenzívny zážitok – preto je nové heslo značky ‘Surfuj na vlnách Airwaves‘. Práve sila sviežosti vyvoláva extrémne reakcie od fanúšikov, a preto sme ju znovu predstavili v čo najživšej podobe.“
Plne integrovaná kampaň zahŕňa tri videá vysielané v TV, OLV a na sociálnych sieťach, ktoré pripomínajú charakteristické prevetranie úst a nešetria vizuálnym nadsadením. Pozornosť ďalších spotrebiteľov priťahuje obsah na TikToku, filtre na Snapchate, OOH reklama a PR aktivity. Podporný balík personalizovaných digitálnych materiálov spája vzrušujúcu jazdu s každodennými okamihmi.
Jadro oznámenia sa točí okolo jedinečného a neopakovateľného pocitu z produktu Airwaves. Žuvačky preslávil taký silný mentolový efekt, že v priebehu rokov bol spomenutý v nespočetne veľa komentároch a online recenziách, napríklad „Žuvanie @Airwaves je ako mať obrie pľúca“ alebo „Žuvanie @Airwaves je, ako keby sa vám rozsvietili ústa a nos“. Tohtoročná kampaň premenila organický šum na sieťach na kreatívny základ pre vnútorné metafory intenzívneho zážitku s Airwaves, oslavujúce vášnivú fanúšikovskú základňu, ktorá značku formuje.
„V dnešnom rýchlom svete všetci nevyhnutne zažívame chvíle nudy, kedy potrebujeme povzbudenie,“ uviedla Reka Toth, Senior Brand Manager GUM pre strednú Európu v spoločnosti Mars Wrigley. „Airwaves ponúka také intenzívne nakopnutie, že sa mu žiadna iná žuvačka nevyrovná a prevetrá ako ústa, tak myseľ. Nová kampaň ‘Surfuj na vlnách Airwaves‘ zachytáva tento jedinečný okamih a čerpá inšpiráciu priamo od našich vášnivých fanúšikov, ktorí to opisujú najlepšie. Sme nadšení, že môžeme všetkým pripomenúť silu žuvania Airwaves a jeho osviežujúci mentolový šok,“ uzavrela.