StoryEditor

Nová kampaň optiky Fokus prináša detské vyznanie pre zdravý pohľad na svet

19.05.2025, 11:42
Autor:
redred

Poeticky ladený reklamný spot očnej optiky Fokus zameraný na detských klientov je z kreatívnej dielne agentúry Istropolitana Ogilvy.

V českých a slovenských médiách sa práve objavil nový televízny spot pre klienta Optika Fokus. Dvadsaťsekundový televízny spot z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy využíva básnický jazyk a stavia na silnej emocionálnej výpovedi, podporenej výtvarne ladenými obrazmi. Každý z veršov, ktoré recituje malé dievčatko, odzrkadľuje túžbu vidieť krásu sveta – či už vnímanú v detaile, alebo sledovanú z diaľky. Báseň odráža aj obdiv a lásku k svojim najbližším.

Reklama bola pripravená v slovenskom aj českom jazyku, čím reflektuje prítomnosť siete optík Fokus na oboch trhoch. Jazyková lokalizácia bola navrhnutá tak, aby zachovala poetický rytmus, emóciu aj silu pôvodného textu. Okrem nového televízneho spotu Optika Fokus prichádza aj s novým sloganom. Ten znie „Pre zdravý pohľad na svet“.

Vizitka kampane:

Klient: Fokus očná optika, a.s.
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Director: Veronika Romsauerová
Creative Director: Michal Valušek
Art Director: Terézia Barková
Copywriter: Vlado Janček
Account Manager: Simona Štefanková
Produkcia: HomeMedia Production s.r.o.
Réžia: Tomáš Zavarský

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. jún 2025 09:49