Po minuloročnom vyhratom tendri prichádza Call Crispy s kampaňou pre Penta Fund, v ktorej predstavuje jeho dlhodobý kreatívny koncept a pozicioning. Hovorí v ňom, že aj keď je to nová značka, investori sa jej nemusia báť zveriť svoje peniaze.
„Penta Fund ešte len začína, no už teraz má za sebou 30 rokov výsledkov,” hovorí Kristína Labajová, strategička agentúry Call Crispy. „Investujete v ňom totiž do firiem, ktoré dlhodobo fungujú: Dr. Max, Fortuna, Dôvera, Prima Banka alebo Penta Real Estate. Investovanie do Penta Fund preto nie je krok do neznáma, ale stávka na to, čo poznáte,” dopĺňa.
Práve firmy Penty sa stali aj ústredným bodom launchovacej kampane. V spote aj kľúčových vizuáloch zobrazuje na mikroscénach z jednotlivých firiem investičný prístup Penty. Ukazuje tak svoju inovatívnosť, šírku portfólia, či dlhodobú víziu.
„V kampani sme chceli nastaviť dlhodobý a unikátny look. Nakoniec sme spolu s režisérom Pepem Ehrenbergerom zastali práve na čiernobielej ako ústrednom vizuálnom prvku. Ten nám pomáha vytiahnuť v spote aj vizuáloch do popredia to najdôležitejšie.” vysvetľuje Michaela Stanová, kreatívna riaditeľka Call Crispy. Hlavný message kampane Nemusíte byť odvážni, keď viete, čo robíte, podčiarkuje v spote aj vo vizuáloch aj minimalistický set design. „Práve vďaka nemu v spote vyznie, že jeho protagonisti z rôznych odvetví naozaj vedia, čo robia,” dodáva.
„Zadáním bylo vytvořit video spot, který odpovídá charakteru samotné Penty a fondu – jistota, údernost, nadčasovost, profesionalita a jasná vize. Myslím, že tento záměr se podařilo skvěle naplnit.” hovorí Kateřina Heythumová, Marketing Specialist v Penta Fund. „Vznikla kampaň, která Pentu neidealizuje, ale ukazuje ji přesně takovou, jaká je. Není třeba nic přikrášlovat – stačí znát její historii a výsledky.“
Spot vznikal v spolupráci s produkciou Playground13. Kampaň beží v Česku a na Slovensku v online, PR a printe, počas roka ju doplnia aj ďalšie mediatypy.
Vizitka kampane:
Klient: Penta Fund (Kateřina Heythumová)
Agentúra: Call Crispy
Creative director: Michaela Stanová
Strategist: Kristína Labajová
Art director: Marek Duška
Copywriter: Barbora Nevolníková, Michaela Stanová
Account manager: Lisa Koryakina, Martin Kukoľ
Produkcia: Playground13 (Kristína Kijacová, Juraj Darida)
Réžia: Peter Ehrenberger
DOP: Tomáš Šťastný
Fotograf: Miňo Debnár
Mediálny nákup: Media and Digital Services (Roman Kollar)