Agentúra Zaraguza si odkrojila poriadny kus komunikácie pre sieť slovenských mäsiarstiev TAURIS Mäsiarstvo u Býka. Pri hľadaní novej komunikačnej stratégie oslovil klienta kreatívny koncept, ktorý dramatizuje ich jedinečnú propozíciu, že je najväčšou sieťou slovenských mäsiarstiev so slovenskými výrobkami. Silný lokálny charakter, tradície a kvalita produktov vyrobených na Slovensku sa bude niesť celou komunikáciou od online, rádio, OOH až po retail.
Pre Slovákov žijúcich v Česku navyše rozšírime gastro ponuku o Bistro u Býka, ktoré prinesie chuť tradičných slovenských výrobkov aj za hranice.
Čo hovorí na tento čerstvý nárez Jakub "Kuko" Mazán, CEO Zaraguzy? „Veľmi sa teším na spoluprácu s najväčšou značkou na Slovensku v danom segmente. Ďakujem za prejavenú dôveru klientovi a za super nápady môjmu tímu. Myslím, že tender sme vyhrali práve vďaka nasadeniu tímu, ktoré som cítil počas celej doby tendra. To vyústilo do zaujímavých a chytľavých kreatív, ktoré neboli zbytočne, ako ja hovorím, “prešpekulované”. Robili sme to s ľahkosťou, bavilo nás to a vyšli z toho funkčné a víťazné nápady. Postarám sa o to, aby sme klientovi pravidelne doručovali takéto riešenia a vždy priniesli aj niečo ON TOP.“
„Veríme, že nová komunikácia TAURIS Mäsiarstvo u Býka pod taktovkou Zaraguzy bude chutiť nielen dlhoročným zákazníkom, ale rovnako tak osloví aj novú vlnu nadšencov slovenskej mäsiarčiny. Našim cieľom je byť ešte bližšie k zákazníkom, byť dynamický, autentický a mať efektívnejšiu komunikáciu, ktorá bude lepšie odrážať hodnoty a víziu našej značky,“ hovorí Iveta Štefánová, riaditeľka marketingu TAURIS GROUP.