Nová kampaň Jupíka s názvom Dovolené ovocie vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou oh my DOT.Kofola CeskoSlovensko
StoryEditor

Jupík v novej kampani Dovolené ovocie približuje detský svet, ktorý nepozná hranice

05.06.2025, 10:58
Autor:
michmich

Kampaň, ktorá vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou oh my DOT, sprevádza redizajn celého portfólia a vyzdvihuje fantáziu či neobmedzenú tvorivosť, ktoré sú neodmysliteľnou súčasťou detstva.

Kampaň vychádza z klasických stereotypov, keď deťom naoko dávame voľnosť, ale zároveň ich brzdíme. Aj keď každý rodič chce, aby jeho dieťa bolo hravé, chtiac-nechtiac určuje mantinely jeho kreativite: Kresli si, ale nezašpiň sa! Spievaj, ale trošku tichšie! Hraj sa, ale nerob neporiadok! Buď dieťaťom, len nevymýšľaj! atď.

image

Nová kampaň Jupíka s názvom Dovolené ovocie vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou oh my DOT.

Kofola CeskoSlovensko
Na detstve sme chceli vyzdvihnúť jeho nekonečnú kreativitu. Je to hravé obdobie plné bezstarostného vymýšľania – aj toho šibalského, aj tvorivého. Preto sme sa rozhodli, že detské nápady budeme brať vážne a nebudeme im stáť v ceste. Lebo detské vymýšľanie považujeme za dovolené ovocie,“ dodáva Veronika Briestenská, kreatívna tímlíderka. 

Jupík podporuje detský svet ako miesto, kde logika ustupuje čaru predstavivosti. Nová kampaň Dovolené ovocie dáva deťom priestor vymýšľať a povoliť uzdu fantázii.

„Deti berieme vážne, uvedomujeme si, pod akým veľkým tlakom sú, či už spoločnosti, alebo svojich rodičov. Väčšina z nich žije v zajatí krúžkov a presne naplánovaného času, keď sa nemôžu venovať tomu, čomu chcú. Myslíme si, že je dôležité dať im voľnosť, nech sú vo svojom svete, aby mohli dať voľnosť svojej kreativite a skrátka boli deťmi,“ opisuje motív kampane marketingová manažérka značky Lenka Tenglerová.

image

Nová kampaň Jupíka s názvom Dovolené ovocie vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou oh my DOT.

Kofola CeskoSlovensko
Komunikačná kampaň prebieha v Česku aj na Slovensku v kinách a v online priestore. Súčasťou je aj branding na detských ihriskách, v herniach alebo spolupráca s detskými časopismi a aktivácia na detských festivaloch. To všetko dopĺňa redizajn, ktorý zahŕňa aj nové jupíkovské postavičky.

„Pracuje s bláznivými nelogickými kombináciami obrázkov ovocia a rôznych geometrických tvarov, ktoré odrážajú skutočnosť, že detský svet nepozná hranice,” dodáva Lenka Tenglerová.

Vizitka kampane:

Klient: KofolaČeskoSlovensko, Lenka Tenglerová, Nikola Thomson, David Kapsia

CreativeDirector: Roj &Dvorecký

StrategyDirector: Peter Urbanec

Art Director: Leo Šiller, Marek Szold

Copywriter: Veronika Briestenská, Filip Olšovský

AccountDirector: Lucia Kozičová

Produkcia: AZN kru

Režisér: Novak&Nguyen

Kameraman: Matej Hollý

Fotografka: Klaudia Poloncová

Animácia: Adela Križovenská

Produkčná manažérka: KristýnaMilaberská

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. jún 2025 10:58