Najnovšia kampaň Trišesťpäťky predstavuje originálnu sériu spotov o nespočetných výhodách osobného účtu.
StoryEditor

Ondrík s Nahálkom zostávajú v 365.bank. Najnovšia kampaň bude fungovať trošku inak

10.06.2025, 13:08
Autor:
redred

„Chcem tento účet“. Tak sa volá nová kampaň Trišesťpäťky. Banka predstavuje originálnu sériu spotov o nespočetných výhodách osobného účtu.

Po viac ako dvoch rokoch úspešnej kampane v mintových farbách prináša 365.bank vynovený koncept zameraný na jediný produkt – osobný účet od 365.bank. Mení sa aj dĺžka, frekvencia a obmieňanie spotov v médiách, v hlavnej úlohe banka aj naďalej necháva známe tváre Ondríka a Nahálku. Cieľom kampane je predstaviť rôzne výhody bankového účtu. Počas prvej vlny kampane, ktorá začína v júni, banka predstaví hneď šesť spotov.

V rámci nového konceptu banka predstavila aj nový prístup ku komunikácii na klienta. Namiesto rôznych bankových produktov bude hovoriť opakovane len o jednom – osobnom účte, ktorý je vlajkovou loďou 365.bank. V 20 sekundových spotoch sa hlavní protagonisti, ktorými budú aj naďalej Milan Ondrík a Martin Nahálka, vždy stretávajú ako dvaja cudzí a väčšinou úplne rozdielni ľudia, ale majú jedno spoločné – záujem o účet od 365-ky. Vžijú sa do osoby hokejistu a trénera, českého turistu, motorkára, policajta, tatéra či námorníka a s humorom sebe vlastným pomocou týchto svojich akýchsi alter-ego predstavia jednotlivé benefity účtu. Aj keď sa osoby menia, všetky scény sa odohrávajú v mintovej 365-ke.

„Počas dva a pol roka nám koncept s Milanom Ondríkom a Martinom Nahálkom priniesol ľahkú rozpoznateľnosť, priraditeľnosť k značke a pozicioning plnoformátovej banky s plnohodnotnou ponukou produktov. To nám zabezpečilo kontinuálny rast znalosti značky a spolu s dobrým mixom mediatypov aj výbornú viditeľnosť kampaní. Touto fázou koncept prešiel veľmi úspešne, ale nepoľavujeme,“ vysvetľuje Tereza Molnár, Brand, Communication & CX director v 365.bank. „Pri plánovaní posunu konceptu sme na kampane chceli nazerať inak. Zmenili sme preto zaužívanú paradigmu jedna kampaň – jeden produkt – jeden spot a vybrali sme sa cestou čo najintenzívnejšej komunikácie jedného produktu. Tým je náš účet,“ dodáva Molnár.

Koncept Trišesťpäťka teraz posúva do sviežejšej, dynamickejšej roviny s väčším zapojením hereckého talentu tak, aby nie len doručil komerčné posolstvo, ale aj bavil a prekvapoval. „Zachovali sme fungujúcu vizualitu a herecké obsadenie, ale inak sme zmenili takmer všetko – formáty, dĺžku, spôsob nasadzovania, postupné rolovanie s cieľom robiť to inak ako doteraz, a aj inak, ako je zvykom v bankovej branži,“ pokračuje Tereza Molnár.

Nová kampaň odštartovala trailerom na sociálnych sieťach, v kinách a digitále. Prvá vlna sa spustí v televízii 9. júna, fanúšikovia na sociálnych sieťach mali navyše možnosť pozrieť si spoty exkluzívne už týždeň pred spustením. Kampaň bude nasadená aj v outdoore, PR komunikácii, na sociálnych sieťach a v digitále, v rámci kampane pribudnú aj rádio spoty.

„Sledovali sme cieľ prevedenie kampane viac odľahčiť, hrať sa so slovíčkami a vtipom, a predovšetkým nechať priestor hercom. Nebránili sme sa tvoriť aj za pochodu, priamo na pľaci, aby sme boli čo najautentickejší. Výnimočná bola aj exekúcia, týmto prístupom sme natočili desiatky spotov s desiatkami hereckých charakterov za veľmi kreatívnej atmosféry. K tomu sa pridalo tiež nespočetné množstvo kreatív do digitálu a outdooru. Nebojím sa povedať, že spolu s hercami, režisérom Tomášom Řehořekom a tímom Wiktor Leo Burnett, Revers Film a 365.Brand Lab sme odviedli doslova maratón dobrej roboty,“ uzatvára Tereza Molnár.

Vizitka kampane

Klient: 365.bank - Tereza Molnár, Igor Fekiač, Sandra Miskolcziová
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Peter Michalka
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Richard Sokol
Copywriter Senior: Ladislav Macko, Peter Michalka
Account Director: Michal Kopriva
Account Manager: Romana Juhásová
Produkcia: Revers Films
Executive producer: Adam Noška
Line producer: Soňa Trubačová
Réžia: Tomáš Řehořek
DOP: Martin Chlpík
Herci: Milan Ondrík, Martin Nahálka

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. jún 2025 15:09