Tesco pokračuje v koncepte kampane „Chuť rozhoduje“ s ambasádorom Martinom Novákom.
StoryEditor

Martin Novák pokračuje v Tesco kampani Chuť rozhoduje. Po ovocí si posvietil na pečivo

12.06.2025, 14:55
Autor:
michmich

O kvalitu a chuť pečiva sa u nás starajú pekári, odkazuje Tesco v novej kampani. Pokračovanie konceptu kampane opäť pripravila kreatívna agentúra Istropolitana Ogilvy.

Minulý rok reťazec uviedol koncept „Chuť rozhoduje“, ktorého cieľom je dlhodobo zdôrazňovať kvalitu surovín v Tescu. Predstavil aj ambasádora kvality, prísneho, no rešpektovaného odborníka na chuť, šéfkuchára Martina Nováka, ktorý v prvej kampani potvrdil kvalitu ovocia a zeleniny.

V aktuálnom pokračovaní konceptu sa Martin vracia skontrolovať kvalitu pečiva. „Tesco je jediný veľký reťazec na Slovensku, ktorý má až 27 predajní s vlastnou pekárňou. Naši vyškolení pekári v nich od skorého rána miesia a ručne tvarujú až 30 druhov slaného aj sladkého pečiva. Tento model nám umožňuje kontrolovať kvalitu naprieč celým procesom – od prípravy cesta až po vystavenie pečiva v predajni. A právetúto konkurenčnú výhodu sme chceli v kampani odkomunikovať,” približuje zadanie Country Customer Director Tesco Diana Golanová.

image

Tesco pokračuje v koncepte kampane „Chuť rozhoduje“ s ambasádorom Martinom Novákom.

O tom, ako sa na zadanie pozrela agentúra, hovorí kreatívny riaditeľ Jakub Svetlík. „Je super vymýšľať spot, keď vieme, že v ňom bude niekto ako Martin Novák. Martin už má vyprofilovanú svoju televíznu osobnosť a povahové črty, ktoré si s ním ľudia spájajú a majú ich radi. V minulom spote sme dramatizovali známe napätie, keď všetci čakajú, ako zhodnotí chuť a kvalitu. Teraz sme kreatívne využili jeho zvyk kedykoľvek vletieť do kuchyne a pýtať sa otázky,“ vysvetľuje.

Spot zachytáva proces výroby pečiva priamo v Tesco pekárni a ukazuje jednotlivé kroky procesu. „Zaujímavosťou je aj netradičný voiceover v spote, ktorým je vlastne in-store hláška. Tú budú v upravenej verzii zákazníci reálne počuť priamo vo vybraných predajniach vždy po dopečení pečiva,“ dodáva Jakub Svetlík.

Komunikačný mix kampane zahŕňa okrem televízie aj online, OOH nosiče a POS materiály.

Vizitka kampane „Chuť rozhoduje“​:

Zadávateľ: Tesco Stores, a. s.

Kreatívna agentúra: Istropolitana Ogilvy

Creative director: Jakub Svetlík

Art director: Katarína Sopková

Copywriter: Patrícia Al-Hadi

Strategy director: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský

Socialmedia manager: Zuzana Frtúsová

Account manager: Tomáš Markusek

Klient: Diana Golanová, Lucia Hrtanová, Eva Vavrincová, Martina Víg, Ján Vrbičan

Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS

Režisér: Maroš Milčík

Fotograf: Filip Nagy

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. júl 2025 11:06