Značka Targa Florio sa od svojho vzniku komunikačne pohybuje vo svete motorizmu. Veď aj názov brandu je odvodený od legendárnych sicílskych pretekov. „Targa Florio symbolizuje hrdinstvo, silu a odvahu automobilových pretekárov – a presne tieto hodnoty chceme preniesť aj do nášho nápoja a komunikácie značky. Emerson Fittipaldi sa k tomu skvelo hodí, má všetky tieto vlastnosti,“ vysvetľuje Oľga Kubíková, manažérka značky Targa Florio, ktorá patrí do portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko.
Hoci je hlavnou tvárou kampane dvojnásobný šampión F1, koncept sa vôbec nevzťahuje na rýchlu a dravú jazdu. Čechom a slovákom totiž prináša aj zodpoedné posolstvo: „Targa Florio má vo svojej DNA rýchlosť, preteky a vášeň pre autá – no touto kampaňou sme chceli paradoxne povedať niečo iné. V bežnej premávke nie je priestor na hrdinstvá ani hranie sa na Fittipaldiho. Preto sme oslovili priamo Emersona, aby ukázal, že aj legenda F1 si dnes jazdu vie vychutnať inak – s nadhľadom, pokojne a s rešpektom. Sme radi, že sa nám podarilo vytvoriť auto-moto spot, ktorý oslavuje radosť z jazdy aj bez divokých naháňačiek. Od začiatku sme chceli natočiť niečo, z čoho cítiť dobrú náladu, nadhľad a také to talianské La dolce vita. Verím, že sa nám to podarilo,” hovorí Adam Marčan z agentúry Mannschaft.
Napriek svojmu veku je Fittipaldi stále aktívnym šoférom. Vozovka pre neho rozhodne nie je pretekársky okruh – správa sa zodpovedne, rešpektuje predpisy a najmä si vychutnáva svoje celoživotné hobby, šoférovanie. Odteraz si k nemu môže vychutnávať aj novinku Targa Florio Maracuja e Mandarino. „Naše produkty sa tešia čoraz väčšej popularite. Je pre nás cťou spojiť sa s legendou moto športu. Veríme, že aj vďaka Emersonovi dajú všetci prednosť vychutnávaniu – či už na ceste, alebo pri limonádach Targa Florio,” dopĺňa Oľga Kubíková, manažérka značky Targa Florio.
Spoluprácu na kampani si užila aj moderátorska dvojica Eisele-Král, známa všetkým fanúšikom motoršportov a F1ky zvlášť aj ako Eisking. „Emerson je legenda. Žiadne maniere, skvelá nálada, brutálne príhody a to si ešte ráno stihol zacvičiť vo fitku. Je to pre nás veľká česť byť súčasťou takej sviežej kampane,” hovorí Števo Eisele.
Kampaň je nasadená na Slovensku a v Českej republike. Okrem hlavného spotu má aj bohatú online rozvíjateľnosť, ktorú nájdete na sociálnych sieťach značky Targa Florio.
Vizitka kampane:
Agentúra: Mannschaft
Klient: Kofola Československo (Oľga Kubíková, Denisa Večerková, Lucia Imrich Strečanská)
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas
Copywriter: Adam Jánoš, Matúš Kvas
Art Director: Adam Marčan
Account manager: Adam Marčan
Strategist: Adam Marčan
Produkcia: Hitchhiker films (Ivan Hulík, Michal Gogh, Mira Hudecová)
Režisér: Dano Dekan
Kamera: Dušan Husár
Fotograf: Branislav Šimončík
Online content: Jozef Jagušák mladší