„Teší ma, že môžeme medzi nami privítať ďalšie dve agentúry, ktoré sa na vstup medzi najvýraznejších hráčov slovenskej reklamnej branže zodpovedne pripravovali. Za ostatné 3 roky sme sa rozrástli o 5 členov, čo vnímam ako dôkaz, že KRAS má zmysel aj pre novú generáciu agentúr – ako priestor spolupráce, výmeny skúseností, synergie a rozloženia síl pri napredovaní celého odvetvia a v jeho nových výzvach. Tešíme sa na ich energiu, nápady a chuť aktívne sa podieľať sa na spoločných aktivitách,“ uviedla Silvia Cyprichová, výkonná riaditeľka KRAS.
Juraj Bartoš, CEO a majiteľ Free Andy sa po rozhodnutí o prijatí agentúry do klubu vyjadril takto:
„Od momentu založenia Free Andy sme vedeli, že ak chceme ako agentúra napredovať, nastane aj čas uchádzania sa o miesto v KRASe. Chcieť raz patriť do zoskupenia, v ktorom sú objektívne tie najkvalitnejšie agentúry na trhu, je prirodzené. Potrebovali sme však dospieť a ukázať, že máme na to byť skutočnou súčasťou brandže. V poslednom období sme sa preto už aktívnejšie zapájali aj do rebríčka TAAS, kde sme sa presvedčili, že dokážeme priniesť nový vietor z pohľadu mladšej a menšej agentúry.“
Vstup do KRASu okomentoval aj Matúš Kvas, Creative Director agentúry Mannschaft:
„Agentúra Mannschaft odteraz patrí do klubu najúspešnejších reklamných agentúr na Slovensku. Je to pre nás záväzok tvrdo pracovať aj naďalej. KRAS je pojem a veríme, že dobrú povesť klubu budeme svojimi prácami zodpovedne napĺňať. Ďakujeme všetkým členom za prijatie a už teraz sa tešíme na spoločnú spoluprácu. Touto cestou gratulujeme aj agentúre Free Andy!“
Rozhodnutie o prijatí nového člena do KRASu je v rukách valného zhromaždenia, ktoré tvoria všetci členovia. Na prijatie nového člena KRAS je potrebný súhlas nadpolovičnej väčšiny všetkých členov KRAS. Reklamná agentúra, ktorá sa uchádza o členstvo musí spĺňať kritérium obratu za posledný účtovný rok vo výške minimálne 200 000 EUR, musí mať za posledných 6 mesiacov v štruktúre minimálne 6 stálych spolupracovníkov, počas posledného roka musí poskytovať full-service minimálne pre troch rôznych klientov a musí dosiahnuť za posledné dva hodnotené roky kumulatívne minimálne 100 bodov v súťažiach podľa bodového systému súťaže Agentúra roka.