StoryEditor

ČSOB sa v novej kampani cielenej na mladých spája s obľúbeným médiom Gen Z

01.07.2025, 18:04
Autor:
michmich

Cieľom kampane je motivovať mladých ľudí, aby si otvorili Smart účet a zároveň refreshnúť ich pohľad na svet a dianie okolo nich. Banka preto spája sily s s najväčším mienkotvorným médiom Refresher.

Preto sa ČSOB spája s Refresherom a prináša netradičné riešenie v podobe Smart predplatného spolu s celoročnými aktivitami vo forme natívnej spolupráce s pridanou hodnotu pre mladých.

Nová "online" pobočka

Zriadiť si účet z mobilu je smart. Preto im ČSOB prináša úplne nový distribučný kanál, priamo cez ich obľúbené médium, v ktorom si namiesto klasického predplatného otvoria Smart predplatné. S ním získajú Smartúčet s bonusom 30 eur a polročným predplatným Refresher+ zadarmo.

image

ČSOB REFRESHUJE MLADÝCH.

„Hľadali sme spôsob, akým prilákame mladých do ČSOB-čky nie len nárazovou sezónnou kampaňou, ale dlhodobo s ambíciou zatraktívniť banku v  tejto cieľovke. Našli sme to v produktovo-mediálnom riešení vo forme špeciálnej subscription za 0 eur. Dať „sabskrajb“ je pre mladých tak bežné, ako platiť v obchode kartou. A prečo by ho nechceli dať, ak ich to nič nestojí? Teším sa, že ČSOB a Refresher nabrali odvahu ísť do takéhoto komplexného projektu spoločne,“ uviedol Jakub Straka, Head of Strategy MullenLowe GGK.

„Spájať sily je smart. Refresher je silný v tvorbe obsahu a prinášaní relevantného obsahu s pridanou hodnotou pre mladých. ČSOB je zase unikátna v poskytovaní svojich treťostranových riešení, ktoré klienti spolu s účtom získavajú. Už dnes si tak vďaka tomu môžu priamo v našej apke kúpiť napríklad aj lístok na vlak. Sme presvedčení o tom, že ak chceme osloviť mladú generáciu, musíme s ňou hovoriť tam, kde sa prirodzene pohybuje – v ich svete, ich jazykom a spôsobom, ktorý im dáva zmysel. Zároveň sme radi, že touto unikátnou spoluprácou môžeme podporiť nezávislú žurnalistiku a veríme, že aj takýmto spôsobom rozšírime jej obsah mladej generácii,“ doplnila Anna Jamborová, Head of Communications & PR.

Powered by Refresher

Súčasťou kampane je aj exkluzívny content tvorený priamo Refresherom, ktorý mladým v spolupráci s ČSOB prinesie rôzne témy, trendy, novinky, ale aj tipy na to, ako refreshnúť svoj štýl či finančnú gramotnosť. Refresher sa tak v kampani stáva nielen mediálnym partnerom, ale aj nositeľom benefitov aedukátorom.

CEO REFRESHER media Gabor Boroš hovorí: „Teší nás, že začíname dlhodobú spoluprácu s ČSOB. Vnímame to ako silný signál, že banka chce budovať vzťahy s mladou generáciou cez relevantné a hodnotové kanály. REFRESHER prináša obsah pre trend-forward publikum, najmä mladých ľudí. Spájame lifestyle so spoločenskými témami a veríme, že v tejto oblasti sme jasnou jednotkou. Sme radi, že ČSOB podporuje túto misiu a prináša klientom pridanú hodnotu, ktorá má pre mladú generáciu skutočný význam.“

„Táto kampaň bola výzvou najmä po strategickej a produktovej stránke. Teší ma, že nápad, ktorý zarezonoval ešte v tendri pred rokom, sa dnes realizuje. Svedčí to o komplexnosti celého projektu, ale aj o ambícii ČSOB byť smart bankou, ktorá vie zaujať aj mladú generáciu.Čo sa týka videa a vizuálov, kompliment patrí aj našej internej produkcii, ktorá urobila na malom priestore veľký kus roboty,“ uviedol Peter Ižo, Associate Creative Director MullenLowe GGK.

Kratšia verzia kampaňového videa.

Vizitka kampane:

Klient: ČSOB (Anna Jamborová, Miroslava Juráčiková)

Agentúra: MullenLowe GGK

Creative Director: Vlado Slivka

Associate Creative Director: Peter Ižo

Art Director: Milan Malý

Copywriter: Andrea Jurgošová

Strategy: Jakub Straka

Unit Account Director: Katarína Prikler

Account Manager: Miriam Ballová

Social Media: Martin Rajec, Michal Porubovič

Fotograf: Viktor Gubka

Produkcia: LoweMakers

Styling& vizáž: Magdaléna Bohus, Lea Dubaj

Produkcia: LoweMakers

Producer: Sebastián Šimunek, Jozef Hupka

Réžia: Jakub Cheban

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. júl 2025 18:04