Preto sa ČSOB spája s Refresherom a prináša netradičné riešenie v podobe Smart predplatného spolu s celoročnými aktivitami vo forme natívnej spolupráce s pridanou hodnotu pre mladých.
Nová "online" pobočka
Zriadiť si účet z mobilu je smart. Preto im ČSOB prináša úplne nový distribučný kanál, priamo cez ich obľúbené médium, v ktorom si namiesto klasického predplatného otvoria Smart predplatné. S ním získajú Smartúčet s bonusom 30 eur a polročným predplatným Refresher+ zadarmo.
„Hľadali sme spôsob, akým prilákame mladých do ČSOB-čky nie len nárazovou sezónnou kampaňou, ale dlhodobo s ambíciou zatraktívniť banku v tejto cieľovke. Našli sme to v produktovo-mediálnom riešení vo forme špeciálnej subscription za 0 eur. Dať „sabskrajb“ je pre mladých tak bežné, ako platiť v obchode kartou. A prečo by ho nechceli dať, ak ich to nič nestojí? Teším sa, že ČSOB a Refresher nabrali odvahu ísť do takéhoto komplexného projektu spoločne,“ uviedol Jakub Straka, Head of Strategy MullenLowe GGK.„Spájať sily je smart. Refresher je silný v tvorbe obsahu a prinášaní relevantného obsahu s pridanou hodnotou pre mladých. ČSOB je zase unikátna v poskytovaní svojich treťostranových riešení, ktoré klienti spolu s účtom získavajú. Už dnes si tak vďaka tomu môžu priamo v našej apke kúpiť napríklad aj lístok na vlak. Sme presvedčení o tom, že ak chceme osloviť mladú generáciu, musíme s ňou hovoriť tam, kde sa prirodzene pohybuje – v ich svete, ich jazykom a spôsobom, ktorý im dáva zmysel. Zároveň sme radi, že touto unikátnou spoluprácou môžeme podporiť nezávislú žurnalistiku a veríme, že aj takýmto spôsobom rozšírime jej obsah mladej generácii,“ doplnila Anna Jamborová, Head of Communications & PR.
Powered by Refresher
Súčasťou kampane je aj exkluzívny content tvorený priamo Refresherom, ktorý mladým v spolupráci s ČSOB prinesie rôzne témy, trendy, novinky, ale aj tipy na to, ako refreshnúť svoj štýl či finančnú gramotnosť. Refresher sa tak v kampani stáva nielen mediálnym partnerom, ale aj nositeľom benefitov aedukátorom.
CEO REFRESHER media Gabor Boroš hovorí: „Teší nás, že začíname dlhodobú spoluprácu s ČSOB. Vnímame to ako silný signál, že banka chce budovať vzťahy s mladou generáciou cez relevantné a hodnotové kanály. REFRESHER prináša obsah pre trend-forward publikum, najmä mladých ľudí. Spájame lifestyle so spoločenskými témami a veríme, že v tejto oblasti sme jasnou jednotkou. Sme radi, že ČSOB podporuje túto misiu a prináša klientom pridanú hodnotu, ktorá má pre mladú generáciu skutočný význam.“
„Táto kampaň bola výzvou najmä po strategickej a produktovej stránke. Teší ma, že nápad, ktorý zarezonoval ešte v tendri pred rokom, sa dnes realizuje. Svedčí to o komplexnosti celého projektu, ale aj o ambícii ČSOB byť smart bankou, ktorá vie zaujať aj mladú generáciu.Čo sa týka videa a vizuálov, kompliment patrí aj našej internej produkcii, ktorá urobila na malom priestore veľký kus roboty,“ uviedol Peter Ižo, Associate Creative Director MullenLowe GGK.
Vizitka kampane:Klient: ČSOB (Anna Jamborová, Miroslava Juráčiková)
Agentúra: MullenLowe GGK
Creative Director: Vlado Slivka
Associate Creative Director: Peter Ižo
Art Director: Milan Malý
Copywriter: Andrea Jurgošová
Strategy: Jakub Straka
Unit Account Director: Katarína Prikler
Account Manager: Miriam Ballová
Social Media: Martin Rajec, Michal Porubovič
Fotograf: Viktor Gubka
Produkcia: LoweMakers
Styling& vizáž: Magdaléna Bohus, Lea Dubaj
Produkcia: LoweMakers
Producer: Sebastián Šimunek, Jozef Hupka
Réžia: Jakub Cheban