Ženy sú k sebe mimoriadne sebakritické. Mnoho z nich na sebe vidí aj také nedokonalosti, ktoré ich okolie vôbec nevníma. Ak sa navyše tieto nedostatky týkajú ich dekoltu, vnímajú to ešte citlivejšie. Pritom ide o problém, ktorý dokáže vyriešiť správna podprsenka. Práve tá dokáže ženám dodať chýbajúce sebavedomie.
Dáta ukazujú, že až 80 percent žien nosí nesprávnu podprsenku, čo môže okrem zdravotných problémov viesť aj k zníženému sebavedomiu. Attractiv sa dlhodobo snaží tento stav meniť aj prostredníctvom služby bra fitting, ktorá predstavuje odborné poradenstvo pri výbere podprsenky. Práve vďaka tejto službe každá zákazníčka predajne Attractiv môže ľahšie nájsť podprsenku, ktorá ju nebude tlačiť či deformovať, ale v ktorej sa bude skutočne páčiť sama sebe.
„Pri tvorbe kampane sme si uvedomili, že pri pohľade do zrkadla si zrejme len máloktorá žena povie, že je krásna a nič by na sebe nezmenila. Vďaka správnej podprsenke však taká situácia môže nastať. Preto sme kampaň postavili na prekvapivých komplimentoch, ktoré ženy adresujú samé sebe. Aj vďaka správnej podprsenke z Attractiv si totiž každá dáma môže o sebe povedať, že je prudko sexy alebo 10 z 10”, hovorí Ivana Hornická Pacoňová, Creative Directorka agentúry Kreatívna Dvojica.
Kampaň môžete zachytiť v outdoore, v online priestore i v rádiu.

