Shell spúšťa letnú súťaž, ktorá poteší všetkých fanúšikov motoršportu. Päť zákazníkov, ktorí počas leta natankujú prémiové palivá Shell V-Power, použijú digitálnu kartu Shell ClubSmart a zapoja sa do súťaže v aplikácii Shell, vyhrá all inclusive zájazd na Veľkú cenu Bahrajnu 2026 pre dve osoby a zažije tak nezabudnuteľnú atmosféru tohto motoristického sviatku. Navyše sa každý týždeň hrá o desiatky ďalších cien – od štýlových doplnkov, ako sú šiltovky a dáždniky, až po praktické cestovné tašky či fľaše na vodu – niektoré aj s ikonickým logom Scuderia Ferrari HP.
„Takúto výnimočnú príležitosť zažiť svet Formule 1 zblízka nemá každý. Preto sme pripravili nezabudnuteľný zážitok, ktorý našim zákazníkom umožní nahliadnuť do zákulisia pretekárskeho tímu a na vlastnej koži zažiť špičkové technológie a jedinečnú atmosféru tejto vrcholnej akcie motoršportu. Vďaka nášmu dlhoročnému technologickému partnerstvu so Scuderia Ferrari HP môžeme prinášať nielen inovácie priamo na cesty, ale aj zážitky, ktoré ďaleko presahujú bežné tankovanie,“ hovorí Michal Štěpánek, marketingový riaditeľ spoločnosti Shell pre Českú republiku a Slovensko.
75 rokov technologického partnerstva
Spoločnosti Shell a Scuderia Ferrari HP si tento rok pripomínajú 75 rokov partnerstva, ktoré sa začalo prvým spoločným pretekom v Monaku v roku 1950. Ich spoluprácu charakterizuje vášeň pre pretekanie, vzájomná dôvera a neustály dôraz na inovácie. Za úspechmi na pretekoch stoja aj tisíce hodín práce odborníkov, ktorí testujú a dolaďujú každý detail, vrátane každej kvapky paliva či oleja. Výsledkom sú desiatky víťazstiev, vrátane 10 Pohárov konštruktérov a 12 titulov majstrov sveta vo Formule 1. Shell zároveň prenáša technológie z pretekárskych okruhov aj do bežnej premávky. Dôkazom je palivo Shell V-Power Racing 100, ktoré obsahuje 99 % rovnakých zlúčenín ako pretekárske palivo používané tímom Scuderia Ferrari HP.

