Značka priniesla nové produkty Gemerka Vitalita a Gemerka Imunita, ktorými nielen rozširuje svoje portfólio, ale prináša aj nový spôsob, ako osloviť spotrebiteľov – cez vhodný insight, moderný reklamný spot a obsahovo premyslenú PR kampaň.
"Našim cieľom bolo priniesť unikátnu perspektívu na racionálne produktové benefity Gemerky, čo je optimálny pomer minerálov. Minerály sú veľmi dôležité pre naše fyzické aj mentálne zdravie a práve túto vyrovnanosť sme chceli zachytiť v novom claime - Šťastie pramení zvnútra. Zákazník by si mal spájať tieto pocity s pravidelným pitím Gemerky a úlohou kampane bolo potom toto posolstvo odovzdať," vysvetľuje Jakub Kováč, Strategy Director, Zaraguza.
Funkčné vody, ktoré menia pravidlá hry
Gemerka Vitalita a Gemerka Imunita sú novými produktmi na trhu, ktoré kombinujú minerálnu vodu bohatú na horčík a vápnik s funkčnými bylinkami a vitamínmi – a to bez pridaného cukru či umelých sladidiel. Namiesto toho je chuť jemne doladená ovocnou šťavou.
„Funkčné vody sú aktuálnym trendom, no v mnohých prípadoch obsahujú pridané cukry alebo umelé sladidlá. Chceli sme spotrebiteľom ponúknuť alternatívu, ktorá je nielen funkčná, ale aj chutná, a zároveň rešpektuje princípy zdravého životného štýlu,“ dodáva Senior brand manažérka značky Gemerka Alexandra Neštinová.
Šťastie na plavárni Pasienky
Ústredným prvkom kampane je nový sugestívny reklamný spot od kreatívnej agentúry Zaraguza, ktorý vyjadruje hlavnú myšlienku kampane – šťastie pramení zvnútra. Natáčanie prebiehalo na novo zrekonštruovanej plavárni Pasienky, ktorá bola pre túto produkciu otvorená vôbec po prvýkrát.
„Natáčať sme mohli, ako to už na verejných športoviskách býva, až po otváracích hodinách. Počas nočného točenia muselo všetko šľapať ako hodinky, aby sme neohrozili plánované preteky, ktoré sa konali na druhý deň ráno,“ upresnila detaily produkcie Karin Hornáčková, Senior Copywriterka & Ideamakerka, Zaraguza.
Hlavnú rolu stvárnila profesionálna herečka, ktorá kvôli realistickým scénam absolvovala tréningy skokov do vody týždeň pred nakrúcaním.
„Naším cieľom bolo vytvoriť spot s artovou estetikou, v ktorom kompozícia, svetlo, farby a pohyb kamery spolupracujú v dokonalej harmónii. Každý záber je premyslene komponovaný do symetrie a čistých línií tak, aby navodil pocit rovnováhy a vizuálnej čistoty."
Pozrite si backstage z nakrúcania spotu:
Cieľom PR kampane bolo osloviť mladú generáciu
PR komunikácia, ktorú zastrešila agentúra Dynamic Relations, sa zamerala na natívny obsah v lifestylových médiách a online platformách pre mladých, ako sú REFRESHER, Startitup či Hashtag. Obsah kampane čerpal z nového konceptu značky „Šťastie pramení zvnútra“ a prinášal inšpiratívne témy o tipoch pre šťastný život inšpirovaný najšťastnejšími národmi sveta.
„Našou úlohou bolo priblížiť sa mladému publiku prostredníctvom tém, ktoré ich oslovujú. Kombinácia vizuálne atraktívnych článkov s užitočnými tipmi na zdravý životný štýl ukázala, že záujem o funkčné vody stúpa,“ dodáva Mária Danišová, Senior Account Manager agentúry Dynamic Relations.
Súčasťou PR kampane bude aj spolupráca s konceptom JedzBystro, ktorý do svojich donáškových balíčkov v mesiaci júl zaradil novinky Gemerka Vitalita a Gemerka Imunita alebo sampling na hodinách jogy v HYC.
Výsledky, ktoré inšpirujú
S rozsiahlym mediálnym plánom, ktorý zahŕňal televíznu reklamu, online aktivity, bus branding, city lighty či megaboardy, dokázala Gemerka priniesť tému funkčných vôd medzi široké publikum. „Sme hrdí, že sme mohli byť súčasťou kampane, ktorá nielen odráža trendy, ale ich aj nastavuje,“ uzatvára Danišová z Dynamic Relations.

