Slovenský plynárenský priemysel (SPP) rozširuje svoje portfólio o nový produkt – Fotovoltiku pre domácnosti, ktorá umožňuje využívať slnečnú energiu efektívne, pohodlne a bez zbytočných komplikácií. Uvedenie sprevádza kampaň, v ktorej sa opäť objavuje známa rodinka so susedom – tentoraz v súboji medzi DIY vylepšovákmi a modernými smart riešeniami.
V hlavnej úlohe známa rodinka
Po úspešnej kampani k elektrine a plynu, kde si rodinka ťahala elektrický kábel cez celé Slovensko, sa tentoraz dej presúva na dvor a do obývačky. Otec so synom sa pokúšajú zachytiť slnečné lúče pomocou zrkadiel a nasvietiť domácnosť vlastnoručne vyrobeným „solárnym systémom“.
Kým však riešia uhly dopadu svetla, ich sused už dávno využíva inteligentnú Fotovoltiku od SPP – jednoduché, spoľahlivé a ekologické riešenie s profesionálnou inštaláciou a zákazníckou podporou.
„Chceli sme ľuďom ukázať, že téma fotovoltiky sa dá spracovať aj s úsmevom – a zároveň im ponúknuť riešenie, ktoré im umožní vyrábať si vlastnú elektrinu zo slnka, získať väčšiu energetickú nezávislosť a vybaviť všetko jednoducho a pohodlne,“ hovorí Martin Prilinský, marketingový riaditeľ SPP. „Fotovoltika od SPP je riešením pre tých, ktorí myslia na budúcnosť, no zároveň si ju chcú užívať už dnes,“ dodáva.
Kampaň stavia na silnej emócii a kontraste, ktorý je divákovi okamžite zrozumiteľný. Absurdné pokusy rodinky prinášajú úsmev, no zároveň zvýrazňujú výhody inteligentného a profesionálneho riešenia.
„Témy ako fotovoltika sa štandardne komunikujú veľmi technicky a pragmaticky, na odlíšenie od konkurencie pokračujeme v našom susedskom koncepte s humorom a ľahkosťou. V kampani sme postavili proti sebe dva prístupy. Prehnané kutilské riešenie a smart technológiu od SPP, ktorá jasne vyhráva. Veríme, že tento kontrast nielen pobaví, ale aj donúti ľudí zamyslieť sa nad tým, že Fotovoltika od SPP je skutočne smart riešenie pre ich domácnosť,“ dopĺňa Juraj Kováč, Creative & Strategy Director z THIS IS LOCCO.
Kampaň pobeží celý rok a môžete ju zachytiť v telke a rádiách. Súčasťou kampane je kľúčový vizuál a komunikácia na sociálnych sieťach.
Vizitka kampane:
Klient: Slovenský plynárenský priemysel
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Marek Sivy, Adrian Méry, Martin Jaňák
Copywriter: Daniel Vachuna, Erik Oravec, Barbor Macko Jančová
Strategy Director: Juraj Kováč
Account Manager: Martin Hudák, Nikoleta Barboriaková
Social Media Manager: Zuzana Lempochnerová
Client Service Director: Juraj Rusnák
Produkcia: Filmservice
Réžia: Štěpán Fok Vodrážka

