Predajca nábytku XXXLutz spustil kampaň pri príležitosti otovrenia nového, väčšieho obchodného domu v Nitre. V kreatívnom tendri zo začiatku roka najviac presvedčil prístup agentúry Somebody&Somebody, ktorá pre komplexnú 360 kampaň, vrátane dvoch TV spotov, pripravila kľúčový prvok kampane – veľkú charakteristickú červenú stoličku na streche maličkého červeného autíčka.
Agentúra okrem toho pripravila aj sériu fake CGI videí s autíčkami jazdiacimi po (pre autá nie celkom legálnych) známych miestach Nitry.
„Potrebovali sme jednoduchý výrazný symbol kampane, ktorý by zaujímavým spôsobom pracoval s jedným z našich najsilnejších brand assetov a zároveň videá pre sociálne siete, v ktorých rozpoznajú Nitru nielen jej obyvatelia, ale aj ľudia z celého Nitrianskeho kraja,” povedala Blanka Smolíková, marketingová riaditeľka XXXLutz.
„Vždy nás poteší oslovenie na spoluprácu od zavedenej značky, ktorá má jasno v stratégii aj brand assetoch. Sme známi ako agentúra, ktorá do sveta uvádza nové, či menej známe značky, ale ako radi vravíme –a aj táto spolupráca s XXXLutz to potvrdzuje – podstatná nie je pre nás veľkosť značky, ale to, aby ju klienti chceli budovať dlhodobo a efektívne,” povedal Managing&Creative Director agentúry Radovan Andrej Grežo.
Vizitka kampane:Značka: XXXLutz
Agentúra: Somebody&Somebody
Klient: Blanka Smolíková, Jan Šrůtek, Lucie Baierová
Kreatívny riaditeľ: Radovan Andrej Grežo
Copywriter: Eva Došková, Lucie Gromusová
Art director: Tomáš Želiska
Account director: Barbora Costa
Produkcia: BS22
Mediálne plánovanie: Zenith Slovensko

