Hlavným motívom spotu je kuchárska čiapka, nový brand symbol značky Kulina, ktorá sa premieňa na svetlo. To doslova „posvieti“ na široký sortiment e-shopu, od kuchynských nožov a panvíc až po spotrebiče. Kampaň zámerne pracuje s opakovaným použitím slova Kulina. Reaguje tak na výsledky prieskumu, podľa ktorého nemá značka v Česku príliš vysokú znalosť. Hlavným cieľom kampane je preto posilniť povedomie o značke a zvýšiť jej viditeľnosť.
„Kulina je presne ten typ klienta, s ktorým je radosť spolupracovať – otvorená dialógu, strategicky uvažujúca a s chuťou skúšať nové veci. Sme radi, že sme mohli ukázať, že aj s menším rozpočtom sa dá vytvoriť krásna, výrazná kampaň pre prémiový segment,“ hovorí Radovan Andrej Grežo, Managing & Creative Director Somebody&Somebody.
„Po rokoch, keď sme sa sústredili hlavne na výkon a rast e-shopu, sme cítili, že nastal čas viac pracovať so značkou samotnou,“ uvádza Pavlína Fojtíková, Marketing manažérka značky. „Pred kampaňou sme prešli dôkladným strategickým procesom aj redesignom, ktorý postupne zavádzame: okrem iného sme značku zafarbili do modrej a predstavili nový brand symbol. Spot tak symbolicky otvára novú kapitolu komunikácie Kuliny,“ dodáva Blanka Dvořáková, Marketing manažérka.
Spot je nasadený v online prostredí počas jesene 2025, dopĺňajú ho aj OOH formáty nasadené v Prahe.
Vizitka kampane
Značka: Kulina
Agentúra: Somebody&Somebody
Klient: Antonín Štětina, Blanka Dvořáková, Pavlína Fojtíková
Kreatívny riaditeľ: Radovan Andrej Grežo
Copywriter: Eva Došková
Art director: Tomáš Želiska
Account director: Barbora Costa
Produkcia: BS22
Zvuk: BaseTraxx

