StoryEditor

Telekom predstavuje vianočný spot. Zažije taký úspech ako Bubliny?

03.11.2025, 10:12
Autor:
lezlez

Najviac nás ťažia správy, ktoré nepošleme.  Vianočná kampaň Slovak Telekom inšpiruje k prekonaniu vnútorných bariér a opätovnému spojeniu počas Vianoc.

Minulé Vianoce Slovak Telekom otvoril tému búrania bariér a vzájomných spojení. Aj v tomto roku prinesie emocionálny príbeh spojený s bariérou, ktorá vie byť spoločná pre každého - o prerušených vzťahoch s ľuďmi, na ktorých nám záleží. Nová vianočná kampaň neukazuje, čo všetko naša sieť dokáže, ale nastoľuje otázku: Ak medzi nami nič nestojí – čo nás vlastne brzdí?

Ten pocit pozná každý – človek, s ktorým sme si kedysi boli blízki, sa pomaly vzdiali. Správa zostane neodoslaná a ticho nás časom ťaží čoraz viac. Vo vianočnej kampani Telekom vidno, že obnoviť spojenie môže byť vlastne veľmi jednoduché – stačí jedna správa.

Jedna správa, ktorá všetko zmení

Spot rozpráva príbeh mladej ženy, ktorú trápi neodoslaná správa pre jej mamu. Pocit z ťarchy nevypovedaných slov dostáva v ňom podobu – zhmotní sa na ťažký batoh, ktorý ju sprevádza na každom kroku. Až keď v sebe nájde odvahu správu odoslať, všetko ťaživé z nej opadne a batoh zmizne.

Spojenia a vzťahy tvoria podstatu toho, kým sme

„Ticho či nevypovedané slová dokážu stavať bariéry. Chceli by sme povzbudiť k tomu, aby sme dokázali prerušiť mlčanie a prekonali v sebe, čo nám bráni spraviť prvý krok spojiť sa s tými, na ktorých im záleží. Technológie nám totiž dávajú možnosti, ale skutočné spojenie začína v nás samotných,“ hovorí Petra Novotná, riaditeľka pre stratégiu značky a marketingovú komunikáciu Slovak Telekom.

Myšlienka tohtoročnej kampane je zároveň vyjadrením toho, ako Telekom vníma svoju rolu: starať sa o to, aby ľudia mohli byť v spojení vždy, keď to potrebujú.

Spustenie kampane

Šesťdesiatsekundový vianočný spot bude nasadený od 3. novembra vo všetkých desiatich krajinách, kde pôsobí skupina Deutsche Telekom; prvými krajinami budú  Slovensko a Česko.

Kampaň bude nasadená v televízii, online, na sociálnych sieťach aj v kinách. Spot bude k dispozícii vo formátoch 16:9, 9:16 a 4:5 v dĺžkach 40, 30, 20, 15, 10 a 6 sekúnd – aby oslovil divákov naprieč platformami, a zároveň sa zachovala silu hlavného príbehu.

Vizitka kampane:

Agentúra: INGO Stockholm

Kreatívne vedenie: Daniel Fisher, Stephan Vogel, Matt Longstaff

Produkcia: Park Village, Londýn

Réžia: Harry Bradbeer

Hudba/Sound Design: Field Audio, Simon Köhler a Nicolaas van Reenen

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. november 2025 11:26