TeleKom - XmasTelekom
StoryEditor

Divákov v kine prekvapila Táňa Pauhofová. Dala im niečo, čo každému z nás chýba

11.12.2025, 16:44
Autor:
redred

Telekom sa rozhodol pre netradičný vianočný darček. Návštevníkov bratislavského Cinemaxu prekvapil tým, čo dnes chýba väčšine z nás – časom. S pomocou herečky Táni Pauhofovej ich povzbudil, aby ho využili na odoslanie správy, ktorá im už dlho leží na srdci.

Telekom sa rozhodol pre netradičný vianočný darček. Návštevníkov bratislavského Cinemaxu prekvapil tým, čo dnes chýba väčšine z nás – časom. S pomocou herečky Táni Pauhofovej ich povzbudil, aby ho využili na odoslanie správy, ktorá im už dlho leží na srdci.

„Chýba nám čas ozvať sa blízkym. Tak… tu ho máte.“

Herečka sa divákom prihovorila z plátna počas reklamného bloku pred začiatkom filmu. Celé štyri minúty ich pozorne sledovala, či naozaj píšu, kým sa ona prechádzala po byte alebo si čítala knihu. Dokonca ich s humorom postrašila, že film nezačne, kým správu neodošlú.

Vo videu si zahrala aj psia herečka Meira, ktorá prišla divákov „skontrolovať“, kým si Táňa zalievala čaj. Poslušne zjedla špeciálne psie medovníky a pozrela sa do kamery, čím dodala videu spontánnosť a humor.

„Keď sme išli do Telekomu prezentovať niekoľkominútový spot, v ktorom je 90 % času ticho, hovorili sme si, že toto nám asi neprejde. Náš klient však opäť raz potvrdil, že má odvahu robiť aj veci, ktoré vybočujú z bežnej marketingovej šablóny,“ hovorí Michaela Markusková, senior copywriterka MUW Saatchi & Saatchi.

Návštevníci reagovali na netradičnú výzvu pozitívne a viacerí pod drobnohľadom herečky vytiahli mobilné telefóny, aby sa ozvali blízkym. A inokedy rušiace telefóny v kine sa tak stali symbolom spojenia s tými, na ktorých záleží.

Vianočná kampaň o spojení, ktoré potrebuje každý z nás

Čas ozvať sa blízkym dá ľuďom Táňa Pauhofová aj v rádiu či v online. Na sociálnych sieťach sa objaví video v plnej štvorminútovej stopáži, ako aj zostrih s reakciami návštevníkov kina.

Výzva je súčasťou vianočného konceptu Telekomu, ktorý povzbudzuje ľudí, aby sa znovu spojili s tými, na ktorých im záleží. Na televíznych obrazovkách k tomu inšpiruje aj príbeh mamy a dcéry, ktoré svoj vzťah obnovia práve prostredníctvom správy.

Okrem symbolického gesta v podobe času prináša Telekom zákazníkom aj praktický darček. V aplikácii Telekom si môžu v Magenta Moments aktivovať bezplatné dáta. Napríklad aj na poslanie správy, ktorú už dlho odkladajú.

Vizitka kampane:

Klienti: Slovak Telekom: Petra Novotná, Michal Mrnčo, Hana Krupová
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh Associate
Creative Director: Adam Baška
Copywriter: Michaela Markusková, Sabina Lukáčová, Martin Hluchý
Art Director: Terézia Ščasnovičová, Veronika Holaňová, Monika Rybárová
Unit Director: Petra Barčáková
Account Manager: Romana Otočková, Zuzana Kormancová
Stratég: Kamil Charvát
Zvuk: Vladimír “Bajko” Bajnóci
Interná produkcia: Lukáš Krist, Martin Palkovič, Michal Roďom, Martin Hluchý

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. december 2025 11:28