StoryEditor

Agentúra Hype spustila kampaň pre Borec s ex-hooliganom v hlavnej úlohe

15.12.2025, 11:01
Autor:
palpal

Agentúra Hype spustila v decembri pre klienta ST. NICOLAUS a produkt Borec kampaň, v ktorej hlavným protagonistom je Matej "Rarach" Jurášek.

Matej "Rarach" Jurášek v spote otvorene priznáva, že bol extrémista. Viedol “hooligans” skupinu, chodil na dohodnuté bitky, užíval si status tvrdého chlapa. Spätne hovorí, že sa za veľa vecí hanbí. Za nenávistné pokriky, za to, ako sa správal k menšinám, aj za to, aké názory šíril. 

Matej sa na kampaň dal nahovoriť vďaka jej silnému posolstvu, Cíti, že má dlh voči spoločnosti,konkrétne aj voči mladým chalanom, ktorí sú dnes v podobnom štádiu, ako bol kedysi on. A kvôli toxickým prejavom na sociálnych sieťach sú ešte zraniteľnejší.

„Práve preto o tom chcem hovoriť. Chcem byť výstrahou,“ hovorí Matej “Rarach”. 

Za ST. NICOLAUS, sa ku kampani vyjadril aj brand manažér pre BOREC, Marek Novosad: “Veľmi sa teším, že sa na to Matej dal, a ďakujem mu za to. Jeho osobná premena je obdivuhodná a verím, že pre mnohých aj inšpiratívna. Chce odvahu verejne reflektovať minulosť a chyby, ktoré spravil. To dokáže iba skutočný borec.” 

Agentúra pre klienta pripravila spot a niekoľko reelsiek v online, v ktorých Matej ešte detailnejšie zdieľa svoju premenu. 

image
Hype
Vizitka kampane:

Agentúra: Hype
Creative director: Martin Kovarík
Social media manager: Patrik Masár
Art director: Ana Trninič
Client service director: Peter Šándor
Réžia/strih: Michal Chovanec
Kamera: Jakub Solin
Gaffers: Timotej Tahotný, Richard Wagner
Zvuk: Jaroslav Pešek
Color grading: Boris Šmotlák
MUA: Jessica Malba

Celý príbeh Mateja "Rarach" Jurášeka si  môžete prečítať v tomto článku.

01 - Modified: 2025-12-01 10:15:17 - Feat.: - Title: Slovak Parcel Service predstavil vianočný online spot s Jozefom Vajdom 02 - Modified: 2025-11-26 09:57:56 - Feat.: - Title: COOP Jednota v novej kampani formátu TEMPO spája známe postavy a nečakané prvky 03 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 04 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 05 - Modified: 2025-11-12 12:56:15 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. december 2025 11:01