Matej "Rarach" Jurášek v spote otvorene priznáva, že bol extrémista. Viedol “hooligans” skupinu, chodil na dohodnuté bitky, užíval si status tvrdého chlapa. Spätne hovorí, že sa za veľa vecí hanbí. Za nenávistné pokriky, za to, ako sa správal k menšinám, aj za to, aké názory šíril.
Matej sa na kampaň dal nahovoriť vďaka jej silnému posolstvu, Cíti, že má dlh voči spoločnosti,konkrétne aj voči mladým chalanom, ktorí sú dnes v podobnom štádiu, ako bol kedysi on. A kvôli toxickým prejavom na sociálnych sieťach sú ešte zraniteľnejší.
„Práve preto o tom chcem hovoriť. Chcem byť výstrahou,“ hovorí Matej “Rarach”.
Za ST. NICOLAUS, sa ku kampani vyjadril aj brand manažér pre BOREC, Marek Novosad: “Veľmi sa teším, že sa na to Matej dal, a ďakujem mu za to. Jeho osobná premena je obdivuhodná a verím, že pre mnohých aj inšpiratívna. Chce odvahu verejne reflektovať minulosť a chyby, ktoré spravil. To dokáže iba skutočný borec.”
Agentúra pre klienta pripravila spot a niekoľko reelsiek v online, v ktorých Matej ešte detailnejšie zdieľa svoju premenu.
Vizitka kampane:Agentúra: Hype
Creative director: Martin Kovarík
Social media manager: Patrik Masár
Art director: Ana Trninič
Client service director: Peter Šándor
Réžia/strih: Michal Chovanec
Kamera: Jakub Solin
Gaffers: Timotej Tahotný, Richard Wagner
Zvuk: Jaroslav Pešek
Color grading: Boris Šmotlák
MUA: Jessica Malba
Celý príbeh Mateja "Rarach" Jurášeka si môžete prečítať v tomto článku.

