StoryEditor

Riešenie sme mali celý čas pred sebou. Agentúra večera na Zlatom klinci hovorí o úspešnej kampani Telekomu

01.06.2017, 16:53
Adam Marčan a Jakub Kuvik boli v HNtelevízii.

Minulý piatok sa v Bratislave klincovalo. Reklamná branža si rozobrala zlaté, strieborné a bronzové klince na každoročnom prestížnom galavečeri. Agentúrou večera sa stala MUW Saatchi & Saatchi.

O tom, čo pre agentúru znamená, keď získa šesť zlatých klincov a honor top agentúry ročníka sme sa rozprávali s Adamom Marčanom a Jakubom Kuvikom. Kreatívni riaditelia rozprávali aj o kampani pre Telekom, ktorá získala najvyššie ocenenie. 

Prezradili, ako prišli na insight a prečo bol úspešný. Povedali aj čo taký úspech v branži znamená pre agentúru a čo pre klienta.​

01 - Modified: 2025-11-07 16:50:58 - Feat.: - Title: Kamil Charvát: Insight môže byť hocičo. Musí to chytiť, získať si pozornosť, vyvolať emóciu 02 - Modified: 2025-08-27 12:48:29 - Feat.: - Title: Na scénu predplatených služieb sa vracia značka Easy 03 - Modified: 2025-05-29 11:33:05 - Feat.: - Title: Dve silné značky spájajú sily a prinášajú spolu nový benefit pre zákazníkov 04 - Modified: 2025-05-06 14:56:10 - Feat.: - Title: Telekom spúšťa novú iniciatívu proti kyberšikane. Tému otvára skladbou Nahý od Richarda Müllera 05 - Modified: 2025-02-01 17:08:53 - Feat.: - Title: Telekom v novej kampani na Supersieť vzdáva rešpekt slovenskému vynálezcovi
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. december 2025 22:48