Súťaž kreatívnej reklamy Golden Hammer bola tento rok úspešná pre tri slovenské agentúry, pričom dve z nich si odnášajú zo súťaže aj Grand Prix. Agentúra TRIAD Advertising získala Grand Prix a zároveň zlato v kategórii Direct - Online and mobile za prácu 17. november (Digital Iron Curtain).
Wiktor Leo Burnett si odniesol Grand Prix a zároveň zlato v kategórii Media za Periskopy. Obe práce bodovali aj v kategórii Digital and mobile - Periskopy majú zlato, 17. november striebro. Wiktor Leo Burnett bol úspešný aj s prácou Bažant 73, a to v kategórii Campaing - agentúra si odniesla zlato.
Úspech slovenskej reklamy doplnila agentúra MADE BY VACULIK zlatom v kategórii Film za prácu Ak neprídete, skončíme v reklame (Tampón) a v kategórii Social - Film, kde získala zlato za Dobrého anjela - Dobrý anjel ďakuje.
Na Slovensko putujú aj ocenenia Diploma - teda bronz. Získala ich agentúra Mayer/McCann Erickson v kategórii Design and Branding za špeciálnu prilbu pre slovenského automobilového pretekára M. Homolu. Zaraguza v kategórii Direct za prácu Jamesa Bota, prvého kreatívneho HR agenta. Wiktor Leo Burnett získal Diploma v kategórii Film za prácu pre Heineken - Zlatý bažant Radler, v rovnakej kategórii si ocenenie Diploma odniesla agentúra MADE BY VACULIK - za projekt Ak neprídete, skončíme v reklame (Mr. Cleaner). Tá bodovala aj v kategórii Outdoor.
Porota v Rige posunula na shortlisty 131 prác, pričom 26 prác získalo Golden Hammer a 23 prác Silver Hammer. Celkom sedem prác si zo súťaže odnieslo Grand Prix.
Pozrite si najvyššie hodnotené práce:
17. november (Digital Iron Curtain) - TRIAD Advertising
Periskopy - Wiktor Leo Burnett
Bažant 73 - Wiktor Leo Burnett
Ak neprídete, skončíme v reklame - MADE BY VACULIK
Dobrý anjel ďakuje - MADE BY VACULIK